“Fabelaktig”
Anmeldelse av Smorgastarteriet

Smorgastarteriet
Reserver med
Smorgastarteriet er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 5 av 3 251 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Europeisk, Svensk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 7 januar 2017 via mobile enheter

Smørgåstårteriet tilbyr en meny bestående av de ypperste råvarer. Vi valgte også vinpakke til menyen, noe vi var meget fornøyd med. Maten kom i perfekt tempo og betjeningen hadde høy kompetanse og var svært hyggelige. Selv om spisestedet er svært lite og folksomt er det likevel en svært koselig atmosfære.

Takk, KaSi1974

Anmeldt 10 desember 2016 via mobile enheter

Jeg og min kone bestilte bord på dette stedet for middag.
Vi bestilte en 7 retters meny sammen med en vinpakke.
Rettene var fortreffelige og kombinasjonen med de utvalgte vinene var utmerket! Personalet som jobbet der var engasjerte og serviceinnstilte! Dette var det beste stedet vi spiste på iløpet av oppholdet vårt i Stockholm! Hit skal vi igjen!

Takk, Kim L
Anmeldt 22 oktober 2016 via mobile enheter

Dette var vort andet besøk på smørgastareriet
Denne gang hadde de en 3 retters meny med fyld imellem
Maten var god men kom ikke helt på nivå som i mars hvor vi besøkte stedet først gang

Takk, Peter viggo P
Anmeldt 21 oktober 2016 via mobile enheter

Fint og intimt lokale og en hyggelig betjening. Mange spennende smaker i menyen. Dette steder kan absolutt anbefales.

Takk, Tor G
Anmeldt 17 mai 2016 via mobile enheter

En flott restaurant ned stort potensiale. Uteservering i tillegg til en set meny på 7 retter håndterte ikke serveringen. Bedret seg betraktelig når uteserveringen stengte. Fantastisk bra svensk gourmet mat. Variert og spennende meny med kreative smaks settinger. Toppet med meget spennende viner, plukket av en dyktig vinkelner. Dette hadde vært en klar 5 i poeng score, hvis vi hadde vært fulgt opp fra starten av måltidet. Anbefales:-)

1  Takk, ChrCap17

Reisende som så på Smorgastarteriet, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Smorgastarteriet? Del dine erfaringer!