“Fantastisk aften ”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Utrolig service! Anders, en fantastisk kelner! Nyyyyyydelig mat. Spennende opplevelse og superhyggelig stemning! Tuuusen takk! ❤️

1  Takk, 781sivh

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott service. Kjempegod tapas med svært god service. Anbefales Anders heter servitøren king kong

Takk, Yngve77
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig servering. Restauranten serverer svensk tapas. En bestilte hamburger, en bestilte lam og friterte poteter og en roastbeef med friterte poteter. Alt velsmakende og akkurat passe mengde. Er du veldig sulten er det nok lurt å bestille tre retter. Dette er et sted vi kan tenke oss å besøke igjen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, mersol63
Anmeldt 19. oktober 2016

Flott sted med god drikke og mye god mat, flott sted å bare stikke innom for en liten drink og et godt måltid.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, millelita
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Et flott sted med fin sjarm. Vi var to personer som bestilte ulike tapas retter med dessert. Alle rettene var veldig gode, spesielt lammekokettene og blåskjell. Bare litt synd at servicen var noe overfladisk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, thomaslh_ibyv

Reisende som så på Cultur Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Cultur Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!