“Fantastisk”

Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Djurgården og Djurgårdsbrunn
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, mange retter på menyen med ulike og særpregede smaker. Meget rask og god service, suveren vin til maten. Anbefales! Bord i 2. etg. for gruppe.

Takk, Gunnar_Oslo

Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

En deilig opplevelse. Både utrolig god mat og fantastisk service!! En av de beste matopplevelsene vi har hatt. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Elisabeth F
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Vi bodde i nærheten og spiste på Oaxen - to voksne og to barn. Hadde ikke reservert bord og var heldig som fikk ett ledig. Veldig god mat som alle var fornøyd med.

Takk, Espen S
Anmeldt 19. september 2016

Fantastisk brunsj i flotte omgivelser på Oaxen. Nyvinnende smaker og sammensetninger, og virkelig en smaksopplevelse. Ikke så verst priser med tanke på kvaliteten.

Takk, JorgenBLY
Anmeldt 26. juli 2015

I en enkel, rustikk lokal, med maritimt preg, serveres noe av den beste maten du kan få i Stockholm. Ikke rart Guide Michelin gitt dem to stjerner!
Enkle råvarer tilberedes på spennende og innovativ måte. Grillet spisskål til en fantastisk torsk med gulbeta vil vi huske lenge. Tilbehør bestilles separat og kan deles av flere. Råbiffen til forrett var den beste vi noen gang spist. Stikkelsbær kompott til dessert ønsket vi bare mer og mer av... Nydelig vin til ikke altfor stiv pris. Alt i alt en av de beste lunsjer vi spist på lenge. Anbefales å bestille bord.

Takk, Lise J

Reisende som så på Oaxen Krog, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Oaxen Krog? Del dine erfaringer!

;