Hopp-på-hopp-av-cruise i Stockholm

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve ABBA The Museum på
1924 av 8 533 anmeldelser
Anmeldt 14. oktober 2018

Bra museum med noe stiv pris. Fantastisk bra nivå på dukkene. Aktivitetene på gjennomsnitt. Inneholder også gitarer fra andre artister på utstilling, imponerende.

Takk, torsteine477
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med ungene som har vokst opp med Mamma Mia-filmen. Jeg har vokst opp med Abba på platespilleren.
Kjekt å gjenoppleve den tiden, og det vsr kjekt at ungene fant det underholdende. Å stå og synge abba-sang med min sønn vsr en herlig opplevelse. Begge var flaue etterpå men hadde det gøy.

Takk, Kjetil S
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det bare å varme opp sangstemmen! En kan gå på audition for å bli det nye 5. medlemmet av Abba, danse med de, stå på scenen med de, dirigere Chess og mye, mye mer!!

1  Takk, hiro68
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var bra! Interaktivt og morsomt. Mye ukjent historie om et av verdens største band. Det var også en gitarutstilling der, som var interessant.

Takk, karlhenrikg
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Måtte ha en tur innom museumet når vi var i Stockholm
Kjempebra tur gjennom ABBAs verden
De har også et utsalg mex ABBAs ting du kan kjøpe med
Sentralt ved Grønna Lund og Skansen

Dato for opplevelse: juli 2018