“Super atmosfære og god mat”
Anmeldelse av Waipo

Vurdert som nr. 142 av 3 650 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en stor vennegjeng som dro tilbake til dette stedet i nye lokaler. Maten er god og atmosfæren like så. Oppmerksomme kelnere og farlig gode drinker. Anbefales.

Takk, 676lenam

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Spiste her pga høy vurdering på Tripadvisor. Vi bestilte and og dumplings. Det tok 45 min før vi fikk maten, slikt kan skje. Anderetten var veldig god. Dumplings var ikke godt. Ikke veldig topp service heller.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Kruse1985
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god asiatisk tapas.
De anbefaler 3-5 retter og jeg syns det var helt utmerket.

Kan ikke klage på noe, hyggelige folk som
Jobbet der og bra mat.

Takk, carlhenrikp2016
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Kamuflert bak en ganske stilren fasade gjemmer dette turiststedet seg. Jeg gikk i fellen jeg ikke burde gjøre. Spise på ett sted som tilsynelatende ser ok ut på tripadvisor, men som ligger i midt i turistmotorveien i Stockholm. Hvem har ratet dette stedet til 4 eller 5 spør jeg meg selv om?
Ingenting her er laget med kløkt eller omhu. Alt er laget igår eller lenger siden, smaksatt av noen som ikke smaker på det de lager. Råvarer av tvilsom karakter presentert på en grei måte. Følelsen av ett masseproduksjonskjøkken er sterkt tilstedeværende.
Men ok. Hva skal man si, 350 SEKfor fem retter tasting meny? Man burde kanskje ikke forvente allverdens?
Basically er dette 2 serveringer med noe forskjellig samf en valgfri dessert. Dumplingene er langt fra juicy og ferske. Rekene hadde ikke tarmen fjernet... Kjøttrettene var av middels kvalitet og alt smakte kun salt soyasaus. Soppen var tørket sopp, seig og traurig. Desserten muchi iskrem var noe som man antagelig kan plukke opp i frysedisken til en og annen asia butikk.
Det eneste som var rimelig ferskt og av nyere dato var det halve jordbæret servert med desserten.
Ikke gjør samme feilen som meg pls. Dette stedet mangler respekt for eget kjøkken og kvalitet.

Takk, EvenStevensen
Anmeldt 22. juli 2018

Vi hadde reservert bord og gikk inn for 8 retters tastingmenu med anbefalt vinpakke. Maten var flott presentert på tallerken og smakte rikitg bra, likeså gjorde vinen. Tastingmenu med vinpakke er jo et relativt dyrt valg og vi hadde derfor ønsket at vår servitør var litt mer oppmerksom og hadde brukt noe mer tid på å presentere mat og vin. Hun gjorde jobben sin, men ga oss ikke det "lille ekstra" som en gjerne forventer når en "vrenger lommeboken" på en restaurant.

Takk, ReiseAnette

Reisende som så på Waipo, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Waipo? Del dine erfaringer!