“Herlig sted”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Italiensk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi var et par som hadde booket bord på forhånd etter anbefaling fra andre. Stedet svarte absolutt til forventningene. Hyggelig atmosfære, lite og intimt miljø. Vi var svært fornøyd med pasta della corvina. God mat og veldig bra service. Kommer gjerne tilbake.

Takk, andicorneliab

Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Veldig god service og god mat. Fine anbefalinger på valg av mat og vin. Personalet var veldig serviceinnstilt og kunskapsrike. Kommer nok igjen en gang vi besøker Stockholm.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Roger Winger L
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Veldig koselig liten restaurant med nydelig mat og fantastisk service. Vi var 10 stk som hadde reservert bord. Da vi kom ble vi møtt av en servitør som delte ut hvert sitt glass til hver av oss og serverte boblevin på husets regning fordi vi måtte vente noen minutter mens de klargjorde bordet. Vi fikk servert nydelig mat og fikk gode vinanbefalinger. Veldig hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: april 2018
Takk, 669ingerh
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

En smak av Italia❤Ost, Pasta, trøffel, oliven, pannacotta, nydelig vin, behagelig atmosfære, og hyggelig betjeningAnbefales

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Vibeke_H73
Anmeldt 24. september 2016

God vin, god atmosfære, gode anfalinger, god tapas! Vi besøkte første gang stedet i 2013, gjentok det i 2016: fortsatt like bra!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Bosi2013

Reisende som så på Corvina Enoteca, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Corvina Enoteca? Del dine erfaringer!