Stockholm må se

fra
USD 92,55
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stortorget på
Stockholm må se
147 anmeldelser
Gamlebyen i Stockholm
47 anmeldelser
Anmeldt 31. mars 2018

dste torg i Stockholm. Her vart 94 personar avretta i løpet av 3 dagar i 1520. Ved å invitera til kroningsfest, fekk Kong Christian II samla adel og andre som han meinte kunne trua kongsmakta hans. Etter festen gjorde kongen kort prosess.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Trehar
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Stortorget i gamla stan på en lørdag før jul. Her var det et stort julemarked med mange ulike boder. Her kunne man få kjøpt brente mandler, julegaver, gløggog andre juleting.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, VacationOslo
Anmeldt 24. august 2017

Stortorget er bare et torg. Ikke så mye mer, men det er likevel selve perlen i det smykket som Gamla Stan er. Vakkert sted.

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, Tuilui
Anmeldt 11. juli 2017

Hadde guidet visning i Gamla Stan med start og stopp på Stortorvet. En fantastisk historie om enn noe grusom!

Området ligger vakkert til med flere fine barer og restauranter, samt Nobelmuseet. Det betyr at i tillegg til historie, er det flere attraksjoner man kan delta på, samt flere barer og restauranter man kan besøke. Guidet visning anbefales for å få med seg historien.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Nor68
Anmeldt 23. mai 2017

Vi endte på Stortorget og tok lunsj en søndag etter å ha vandret en stund i Gamla stan. Vi var på utkikk etter en kafé e.l og endte på restaurant på Stortorget. Vi satt ute og kunne følge folkelivet samtidig som det var ganske rolig og vi kunne skravle og holde på med vårt mens vi fikk god mat og god service.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, 220astridn