Ulike måter å oppleve ICEBAR Stockholm på
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Lite sitteplasser, mindre is enn forventet - og uengasjert bartender. Dette var ikke den store opplevelsen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 948gryf
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Kjempekoselig! Spesielt å komme inn til all isen. Veldig hyggelig atmosfære der. Drinken smakte godt i isglassene.
En opplevelse jeg er veldig glad for at vi valgte...

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Astri F
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Hva innom der i dag måtte, ta turen h or ofte kommer du over en icebar og på en varm sommerdag så er dette en utrolig deilig plass å gå for å få kjølt hode

1  Takk, 825andreasf
Anmeldt 7. september 2015

Vi hadde litt forventninger til Icebaren, men den var langt fra så kald som forventet og den var i tillegg ganske så liten. Drikken var ikke særlig god. En grei opplevelse, men ville ikke brukt mye tid og penger på å komme dit. Ta heller en tur innom om du tilfeldigvis er i nærheten.

Takk, mayalas123
Anmeldt 10. juli 2015 via mobile enheter

Bildene lyver på icebar!
Rommet er veldig liten og ikke helt gjennomført. Hær får du ikke mye for dine penger!!! Men er du fra Japan og de plassene blir det nok sikkert bra

Takk, Ståle P