Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Radisson Blu
  • Svømmebasseng
Stallmastaregarden Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurant
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
  • Frokost inkludert
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 166 per natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 143 per natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mye for pengene!)
Anmeldt 1. august 2017

Fantastisk innredet hotell, flott bar, vennlig betjening. Bodde på Superior rom, som anbefales. Stor seng, stort rom, rent. Ok størrelse på bad, som også var pent. En stor, stilig ovn i hjørnet, en eldre klokke + en figur som var 1 meter høy. Rom innredet med retromøbler, gjennomført. Ok tv med ca 10 kanaler. Ok internett.
Ingen minibar eller safe(tilgjengelig i resepsjonen). En ekstra gang til ytterdøren hvor det er et stort klesskap. Vinduene virker gamle, stod lappe om at vi ikke skulle åpne de, men heller skru ned på termostat. Gjorde det, men lufta ble veldig dårlig nå på sommeren, så vinduet måtte opp.
Frokost var ok, alt du trenger, men ikke noe mer. Lyst lokale plassert i bakgården på hotellet, god plass i forhold til tilgjengelige bord da vi var der. + for god kaffe(som også er gratis i lobbyen.
Hotellet er lokalisert nær buss, metro, og har taxi stasjon 20 meter bortenfor. Mange puber, spisesteder, kino og dagligvarehandel rett i nærheten. Ligger i en rolig enveiskjørt gate, men våknet hver morgen av vaskebilen som vasket gatene.
Veldig fornøyd med oppholdet, og vil oppsøke dette hotellet hvis jeg drar til Stockholm igjen.

Romtips: Rom 1102 mot vei
  • Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Remi Andre J
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

3 minutter til nærmeste Metro-stasjon. Store nok rom for to med koffert, men litt trange bad. Litt dårlig luft på rommet også. Frokosten var ikke noe å skryte av. Greit for en natt, men ikke noe mer...

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Jaran R
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Et hotell i gammal stil. Lagom sentralt plassert.
Nære til tunnelbrannene. Gangavstand til Høtorget der finner du kino, butikker og restauranter.
Hotellet i seg selv er helt OK -juniorsvit.
Lagom stort hotellrom for par. Hotellet og rommene går i den gamle stilen.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Ulrika O
HellstenHotelsSthlm, Ägare på Hotel Hellsten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2017

Hej Ulrika O,

Tack för ditt omdöme.
Vi är mycket glada att ni trivdes i er juniorsvit och önskar er varmt välkomna tillbaka.

Ha en fortsatt bra dag!

Anmeldt 29. desember 2016

Flott og koselig hotel. Meget god service og gratis badstue. God frokost med flere forskjellige typer brød og rundstykker,godt utvalg av pålegg,varm mat som:eggerøre,kjøttboller,bacon,pølser, fersk frukt,juice,kaffe og tee. Hadde også restaurant for middags servering,men vi prøvde ikke den. Rommene ble rengjort hver dag,men det kunne ha vært litt bedre renhold angående støv og hår i sluken på badet. Hotellet ligger veldig sentralt til når det gjelder shopping,restauranter,barer,kino,matbutikker osv. Det var også parkering i parkeringshus bare noen meter fra hotellet til kr 275 pr døgn og gratis wifi på hele hotellet som var meget bra. Anbefaler dette hotellet uten noen problemer

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, SivHege2013

Hej SivHege2013,

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
Vi är mycket glada att du är nöjd med din vistelse hos oss och vi arbetar hårt för att våra underbara gäster vill komma åter.
Tack för rekommendationen och varmt välkomna tillbaka nästa gång ni är i Stockholm!

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde en veldig fin hotellopplevelse på hellsten. Vi fikk et veldig koselig og stort rom, som var stilig innredet. Beliggenheten var bra, trivelig område. Personalet var svært hyggelige og behjelpelige, stort pluss for dette. Frokosten var ok.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, heitest
Per H, Ägare på Hotel Hellsten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2016

Hej Heitest,

Tack så mycket för ert omdöme! Vi uppskattar att höra era fina kommentarer, det fyller på vår energi och gör det roligt att utveckla och förbättra er hotellupplevelse ytterligare.

Tveka inte att höra av er om ni vill tillägga något som kan förbättras eller utvecklas hos oss.

Välkommen tillbaka!