Expedia.comUSD 141
Orbitz.comUSD 141
TripadvisorUSD 141
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Fint beliggende hotell i hyggelig område. Innbydende resepsjon. Bodde her en helg. Skikkelig skuffende. Dårlig renhold på rommet. Ubehagelig lite rent. Min kjære opplevde rommet som skittent. Mindre god frokost. Skuffende å komme ned til frokost kl 10 (som varer til kl 11) og det er utplukket og kaldt det som er igjen. Dårligste eggerøren jeg noengang har spist. Prøvde den 2 dager på rad. Veldig bra med trimrom, men dårlig kvalitet på utstyret og ikke rent. Servicen var ikke mer enn OK, men lite hjelpsom. Huff, en nedtur.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Tartufo17
HellstenHotelsSthlm, Chef på Hotel Hellsten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Tack för ditt omdöme Tartufo,
Feedback som denna hjälper oss att ständigt förbättras.
Roligt att höra att ni uppskattade vår service och hotellets läge.
Beklagligt att ni uppfattade både rum och gym som smutsiga. Något som vi ska ta med oss och undersöka vad som kan ha skett. Självklart ska rummen vara städade på ett tillfredställande sätt, vi beklagar återigen detta.
Vår äggröra görs från grunden med färska ägg, mjölk/grädde och kryddor varje morgon. Synd att den inte föll er i smaken.

Vi hoppas få välkomna er tillbaka!
Vänliga hälsningar,

Maria
Hotellchef, Hellsten Hotels Stockholm

Anmeldt 1. august 2017

Fantastisk innredet hotell, flott bar, vennlig betjening. Bodde på Superior rom, som anbefales. Stor seng, stort rom, rent. Ok størrelse på bad, som også var pent. En stor, stilig ovn i hjørnet, en eldre klokke + en figur som var 1 meter høy. Rom innredet med retromøbler, gjennomført. Ok tv med ca 10 kanaler. Ok internett.
Ingen minibar eller safe(tilgjengelig i resepsjonen). En ekstra gang til ytterdøren hvor det er et stort klesskap. Vinduene virker gamle, stod lappe om at vi ikke skulle åpne de, men heller skru ned på termostat. Gjorde det, men lufta ble veldig dårlig nå på sommeren, så vinduet måtte opp.
Frokost var ok, alt du trenger, men ikke noe mer. Lyst lokale plassert i bakgården på hotellet, god plass i forhold til tilgjengelige bord da vi var der. + for god kaffe(som også er gratis i lobbyen.
Hotellet er lokalisert nær buss, metro, og har taxi stasjon 20 meter bortenfor. Mange puber, spisesteder, kino og dagligvarehandel rett i nærheten. Ligger i en rolig enveiskjørt gate, men våknet hver morgen av vaskebilen som vasket gatene.
Veldig fornøyd med oppholdet, og vil oppsøke dette hotellet hvis jeg drar til Stockholm igjen.

Romtips: Rom 1102 mot vei
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

3 minutter til nærmeste Metro-stasjon. Store nok rom for to med koffert, men litt trange bad. Litt dårlig luft på rommet også. Frokosten var ikke noe å skryte av. Greit for en natt, men ikke noe mer...

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Jaran R
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Et hotell i gammal stil. Lagom sentralt plassert.
Nære til tunnelbrannene. Gangavstand til Høtorget der finner du kino, butikker og restauranter.
Hotellet i seg selv er helt OK -juniorsvit.
Lagom stort hotellrom for par. Hotellet og rommene går i den gamle stilen.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, UlrikaO409
HellstenHotelsSthlm, Ägare på Hotel Hellsten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2017

Hej Ulrika O,

Tack för ditt omdöme.
Vi är mycket glada att ni trivdes i er juniorsvit och önskar er varmt välkomna tillbaka.

Ha en fortsatt bra dag!

Per Hellsten
Hellsten Hotels

Anmeldt 29. desember 2016

Flott og koselig hotel. Meget god service og gratis badstue. God frokost med flere forskjellige typer brød og rundstykker,godt utvalg av pålegg,varm mat som:eggerøre,kjøttboller,bacon,pølser, fersk frukt,juice,kaffe og tee. Hadde også restaurant for middags servering,men vi prøvde ikke den. Rommene ble rengjort hver dag,men det kunne ha vært litt bedre renhold angående støv og hår i sluken på badet. Hotellet ligger veldig sentralt til når det gjelder shopping,restauranter,barer,kino,matbutikker osv. Det var også parkering i parkeringshus bare noen meter fra hotellet til kr 275 pr døgn og gratis wifi på hele hotellet som var meget bra. Anbefaler dette hotellet uten noen problemer

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, SivHege2013

Hej SivHege2013,

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
Vi är mycket glada att du är nöjd med din vistelse hos oss och vi arbetar hårt för att våra underbara gäster vill komma åter.
Tack för rekommendationen och varmt välkomna tillbaka nästa gång ni är i Stockholm!

Per Hellsten
Hellsten Hotels