Olavogaasa
Dato for oppholdet: november 2018
SheratonStockholm, ManagerSheraton Stockholm Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. nov. 2018
Bäste Pioneer43032325156,

Tack för kommentarerna angående er vistelse här hos oss.

Vi är ledsna över att höra om er besvikelse denna gång och har tagit del av all feedback som vi har fått i samband med ert besök. Vi följer upp inom teamet och hoppas på att ni kan tänka er att återkomma någon gång i framtiden. I sådana fall får ni gärna höra av dig direkt till oss.

Vänliga hälsningar,

kr 1 045
2.3 km fra Sheraton Stockholm Hotel
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde tre netter med familien som en mini høstferie. Supert hotel med fantastisk sentral beliggenhet. 3 minutter å gå til Gamla Stan, og kun et par minutter å gå til Drottningsgatan.
God frokost var det også!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, hiro68
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Rask innsjekk av hyggelig personale. Fikk rom i 8. etasje med balkong og utsikt til koselig bakgård. Delikat og rent hotellrom, bad med badekar. En følelse av luxus.
Nydelig frokostbuffe, savnet ingen retter.
Lørdag kveld handlet vi i lobbybaren. Personalet virket umotivert, slitne og lite hjelpsomme. (Her mistet dere en stjerne).
Lunsj på hotellet søndag. Clubsandwhitch bestilt i lobbybaren. Litt tørr og servert på en smal plankebit. Absolutt ikke verdt de 225 kronene den kostet.
Konklusjon: Et fint hotell med særdeles god frokostbuffe. En følelse av luxus. Her kan jeg bo igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, 877p_ls
Anmeldt 22. november 2017

Hotellet ligger svært sentralt til. Det er store fine rom, med gode senger. Frokosten var god, men det var litt problemer med mye kø og vanskelig med bordsetting. De ansatte på hotellet var veldig hyggelige og serviceminded. Kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, MetteFH
Anmeldt 18. november 2017

Flott hotell midt i kjernen. Enkelt å komme seg fra flyplassen til hotellet. Og elt du trenger ligger rett i nærheten. Profesjonelt og høyt nivå. Kan få mange gode tilbud på nett. Hyggelig personale og fine rom.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Haggis170
Anmeldt 27. oktober 2017

Vakker beliggenhet og meget hyggdelig betjening, men frokosten var høyst ordinær til en alt for høy pris.
Det var fryktelig langt å gå fra rommene for å finne heisen, og rømningsveiene var sjokkerende skremmende: Bare to, smale trapper. Den ene førte halvveis ned, for å støte på en låst dør, Den andre førte helt ned, men til en labyrint av trange dører som delvis var låst. Hvis det skulle oppstå en brann i dette hotellet, ville det bli en katastrofe! Alle dette store hotellets gjester ned denne ene, trange trappen?
Her tør jeg ikke bo igjen!

Romtips: Elendige rømningsveier! ikke book rom som du ikke kan hoppe ut gjennom vinduet fra fra i tilfelle brann!
Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bwk20172017
Hotel_Mgmt_SSH, General Manager på Sheraton Stockholm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2017

Dear Sir, Madam,
Thank you for having recently stayed with us at the Sheraton Stockholm. We are glad to learn that you thought we had a great location and nice service.

I was extremely concerned to hear your comments regarding our safety routes. Which made us investigate and walk our routes this morning. We are not sure whether your comments were to the correct hotel, as we have more than two emergency exits with very wide staircases, all emergency exit signs worked and none of the doors are locked. They are alarmed with a stop signage as only to be used in an emergency.
However we have one staircase that can be used to go to the lobby, which is marked clearly, should you wish to walk down.

Please feel free to contact our duty managers 24/7, if we can assist you with anything during your stay. I do hope that otherwise you have had a memorable time in Stockholm.
Yours Sincerely,

Lars van der Most