Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Vi var her en helg og hadde en stor suite i 7 etasje. Superfin utsikt over vannet. Rommet/leiligheten var veldig stor og fin. Alt var veldig rent og ryddig. Hyggelige ansatte og romservice kom veldig fort når man ringte og bestilte. Vi fikk også gratis sen check out! Og de var veldig behjelpelige. Hotellet ligger veldig sentralt og Arlanda Express ligger rett ved siden av. Lett å komme seg til/fra flyplassen som ligger 20 minutter unna. Et fint 5 stjernes hotell, Dette hotellet ville jeg anbefalt.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Vi opplevde blid og imøtekommende personell fra inngangsdøren i frokostsalen, baren og i resepsjonen som var med på å gjøre vårt opphold til en flott opplevelse. Frokosten var det ingenting å si på her manglet det ingenting

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 297grethee
Anmeldt 6. november 2018

Hadde nok for store forventninger, da dette skal være et fint hotell. Var nok uheldig med rommet, som ikke var noe bra, støy og dårlig utført håndverk. Så dette ble dessverre en dårlig opplevelse for våres del.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Olavogaasa
SheratonStockholm, Manager på Sheraton Stockholm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Bäste Pioneer43032325156,

Tack för kommentarerna angående er vistelse här hos oss.

Vi är ledsna över att höra om er besvikelse denna gång och har tagit del av all feedback som vi har fått i samband med ert besök. Vi följer upp inom teamet och hoppas på att ni kan tänka er att återkomma någon gång i framtiden. I sådana fall får ni gärna höra av dig direkt till oss.

Vänliga hälsningar,
Management-teamet

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde tre netter med familien som en mini høstferie. Supert hotel med fantastisk sentral beliggenhet. 3 minutter å gå til Gamla Stan, og kun et par minutter å gå til Drottningsgatan.
God frokost var det også!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, hiro68
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Rask innsjekk av hyggelig personale. Fikk rom i 8. etasje med balkong og utsikt til koselig bakgård. Delikat og rent hotellrom, bad med badekar. En følelse av luxus.
Nydelig frokostbuffe, savnet ingen retter.
Lørdag kveld handlet vi i lobbybaren. Personalet virket umotivert, slitne og lite hjelpsomme. (Her mistet dere en stjerne).
Lunsj på hotellet søndag. Clubsandwhitch bestilt i lobbybaren. Litt tørr og servert på en smal plankebit. Absolutt ikke verdt de 225 kronene den kostet.
Konklusjon: Et fint hotell med særdeles god frokostbuffe. En følelse av luxus. Her kan jeg bo igjen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, 877p_ls