4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 152
Orbitz.comUSD 152
FindHotelUSD 152
Anmeldt 16. oktober 2019

Dette var vårt andre opphold på hotellet. Fantastisk frokost( her er det mange detaljer som er gjennomtenkt og et imponerende utvalg) Betjeningen er blid, oppmerksom og serviceminded . Rommene holder bra standard og er rene. Topp score til dere. Alltid små detaljer som damer er opptatt av : sminke/forstørrelsesglass speil på badet er alltid suksess . Samt at kaffe bør være fylt på slik at man kan ta flere kopper samme dag.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, KjetilSAS
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Forventet moderne room invendig, bedre utvalg på frokost (ivartfall ikke noe tomme fat som ble aldri påfyllt).
Parkering er kjempe dyrt, man for påminnelse på en uhøflig måte mtp noe vannflasker.
Medarbeidere var nok kjempe hyggelige, proffe, og snille. Det var en kar fra Sri Lanka som var veldig hjelpsom med gode råd og praktiske info.
Alt i alt med mulighet for forbedring, kan jeg tenke meg å komme hit igjen.
Det er en meget sentral Hotel med alt en steinkast unna.

Dato for oppholdet: april 2019
2  Takk, Tayab E
SheratonStockholm, Manager på Sheraton Stockholm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2019

Dear Tayab E,

Thank you for describing your feelings and experiences during your recent visit. It is important for us to take part of both pros and cons and as always, without your feedback we can never improve.

The parking garage is owned and operated by another company and although our guests use the space, we are not able to effect the pricing as such. Worth noticing is that parking within the city center is generally quite costly and we are sorry to hear that you feel disappointed in this aspect.

Your kind note about one of our associates have been shared within the team and we hope to see you back one day.

Yours sincerely,
Lars van der Most
General Manager

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Vi var her en helg og hadde en stor suite i 7 etasje. Superfin utsikt over vannet. Rommet/leiligheten var veldig stor og fin. Alt var veldig rent og ryddig. Hyggelige ansatte og romservice kom veldig fort når man ringte og bestilte. Vi fikk også gratis sen check out! Og de var veldig behjelpelige. Hotellet ligger veldig sentralt og Arlanda Express ligger rett ved siden av. Lett å komme seg til/fra flyplassen som ligger 20 minutter unna. Et fint 5 stjernes hotell, Dette hotellet ville jeg anbefalt.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Vi opplevde blid og imøtekommende personell fra inngangsdøren i frokostsalen, baren og i resepsjonen som var med på å gjøre vårt opphold til en flott opplevelse. Frokosten var det ingenting å si på her manglet det ingenting

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 297grethee
Anmeldt 6. november 2018

Hadde nok for store forventninger, da dette skal være et fint hotell. Var nok uheldig med rommet, som ikke var noe bra, støy og dårlig utført håndverk. Så dette ble dessverre en dårlig opplevelse for våres del.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Olavogaasa
SheratonStockholm, Manager på Sheraton Stockholm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Bäste Pioneer43032325156,

Tack för kommentarerna angående er vistelse här hos oss.

Vi är ledsna över att höra om er besvikelse denna gång och har tagit del av all feedback som vi har fått i samband med ert besök. Vi följer upp inom teamet och hoppas på att ni kan tänka er att återkomma någon gång i framtiden. I sådana fall får ni gärna höra av dig direkt till oss.

Vänliga hälsningar,
Management-teamet