Anmeldt 23. juli 2017

Jeg og en kollega reiste,til,Stockholm for en natts opphold før vi skulle reise til Helsinki.
Hotellet ligger ca 10 minutter gange fra Stockholm C. Vi hadde bestilt et superior rom. Og forventet faktisk at det var et litt stort rom med et par stoler og et bord, og kanskje kjøleskap/minibar.
Man må være våken når man tar heisen opp til de respektive etasjene, da heisen har utgang på begge sider. Les romnummeret og følg pilen på etasjeknappene. Ellers havner du lett på feil nivå. Det er halvetasjer på hvert nivå.
Vi åpner døren til rommet, og fikk alt annet enn hakeslepp. Et bitte lite rom, så varmt som en bakerovn og en dobbeltseng på hele 120cm. Badet var derimot pent og moderne. Intet bord, ingen stoler og heller ikke mer plass enn at koffertene måtte stå oppreist. Tv-en på veggen ble aldri benyttet.
Vi løste dette på,følgende måte, kollegaen min tok overmadrassen og la seg på gulvet og jeg i senga. Dette var bare for en natts skyld. Frokosten var helt grei, men ingenting å rope hurra for. Et greit sted for unge mennesker som skal til drottningsgatan og stureplan. Men for to på 50 var dette sement.

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, dag ove j
Sophia_Ohrn, Hotelldirektör på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Hej dag ove j,

Tack för din feedback och review! Vi beklagar att ni inte tyckte att rummet levde upp till era förväntningar och att det var alldeles för varmt. Vi ska se över våra rutiner för att hantera värmen i rummen på bästa sätt. Vi har olika rumstyper för att passa olika behov och vi har nyligen adderat rum som har ett skrivbord och stol. Vad tråkigt att ni inte gillade vår frukost vi ska se över utbudet för att göra den så bra som möjligt.

Hör gärna av er om ni önskar boka igen så ska vi se till att ni får den bästa rumstypen.

Allt gott,
Sophia

Anmeldt 19. juli 2017

Vi bodde 2 netter på hotellet, og viste på forhånd at rommene var små. Det var derfor ingen overaskelse for oss. Dette er ett hotell man sover og spiser frokost på, ingen mulighet for å arbeide på rommet. Knapt nok plass til bagasjen, og klærne henges på knagger eller en stang over senga. Hotellets belliggenhet er derimot fantastisk. Gangavstand til nesten alt i Stockholm. Veldig bra frokost som det pleier å være på Scandic, og vennlig personale. Værdt prisen.

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, rossow2013
Sarah S, Shiftleader Front Office på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2017

Tack snälla för er feedback, det är viktigt för oss att få veta vad vi gör bra och vad vi kan förbättra i framtiden!

Vi är glada att se att ni hade en trevlig vistelse hos oss, vi har nyligen gjort om många av våra rum som nu är mera anpassade för att kunna sitta och arbeta i rummet, och har smarta förvaringsmöjligheter. Kika in på vår nya kategori standard plus!

Vi hoppas att vi ses åter!

Med vänliga hälsningar
Sarah

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Greit hotell dersom man ikke skal tilbringe mye tid på hotellet. Rommet hadde dårlig planløsning, og besto av et lite, trangt bad og et rom med seng og tv. Middels kvalitet på daglig renhold. Veldig varmt på natterstid, og uten mulighet for å åpne vinduer. Hyggelig betjening både i resepsjonen og i baren. Veldig god frokost. Godt utvalg helt til slutten, og betjeningen holdte det ryddig og rent. Negativt at de ikke hadde parkering tilgjengelig. Vi ble nødt til å parkere i 3 døgn i et parkeringshus noen kvartal unna. Det resultete i en ekstra utgift på 1300,-

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Amalie S
Sarah S, Shiftleader Front Office på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Tack snälla för er feedback - det är viktigt för oss i vårt ständiga arbete att möta våra gästers förväntningar och upplevelser.

Vi är glada att ni haft en trevlig vistelse hos oss, vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss i framtiden, då vi gärna hittar ett rum som passar er bättre med möjlighet att öppna fönstren samt en bättre planlösning.

Vänliga hälsningar
Sarah

Anmeldt 2. juli 2017

Ypperlig beliggenhet, god frokost og hyggelig betjening! Vi fikk det vi forventet, noe man alltid får hos Scandic.
Innsjekken gikk smertefritt, det samme med utsjekk. Vi fikk også oppbevart bagasjen gratis.

Plassert i Kungsgatan er hotellet perfekt for byferie. Det er kort vei fra T-Centralen og tog/buss-stasjonen. Anbefales!

Romtips: Noem rom ligger ut mot gaten, så om du må ha stille rom bør du be om dette.
  • Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, MSJ294480
Emma L, Guest Relations Manager på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2017

Tack för din recension!

Vad härligt att ni hade en super vistelse hos oss och att ni fick det ni förväntade från Scandic hos oss, kunde smidigt lämna bagage och upptäcka staden inom gångavstånd från hotellet.

Vi önskar er varmt välkomna åter och uppskattar er feedback!

Med vänliga hälsningar,
Emma, Scandic No. 53

Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Bra hotell men synes at Superior rommene bør utstyres bedre. Ingen skap. Fikk SMS om online check inn. Har gjort det men det er for tullete at man må vente på en SMS at rommet faktisk er klargjort. Hvorfor Online Check in? Da jeg kom til hotellet så fungerte det ikke og jeg måtte sjekke in manuekt. Resepsjon er svært service innstilt.
Da jeg kom på roomet mitt så fungere ikke gardiner og jeg måtte bytte rom pga innsyn. Alt gikk bra.
Øvrige personal lite service minded. Man forventer seg å bli hilst på osv.
Frokost er typisk Scandic men de har alt jeg ønsket meg.
Ingen telefon på Superior rom så man må gå ned til resepsjon.
Gode senger
Bra med gratis WiFi - fungerte meget bra og rask.
Dette hotellet egner seg for korte opphold.

Opphold: mars 2017, reiste alene
Takk, Michael G
Emma L, Guest Relations Manager på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2017

Hej Michael G,

Tack för att du tagit din tid att skriva en recension om Scandic No. 53. Vad skönt att receptionen kunde hjälpa till när Online Check-in krånglade till sig lite och med att byta rum. Vi blir också glada av att höra att du gillade Superiorrummens ställbara sängar och vår snabba Wi-Fi.

Vi tar åt oss av alla dina kommentarer och uppskattar verkligen att du skrivit till oss så vi kan fortsätta förbättra oss! Såklart så skall alltid vår personal hälsa och Online In-Check skall funka utan problem. Framöver så kommer det komma telefoner in till rummen och vi hoppas att du besöker oss igen så vi kan visa hur bra vi verkligen är!

Med vänliga hälsningar,

Emma