“Weekend tur”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Scandic No. 53
Nr. 47 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig godt plassert og er veldig sentralt i forhold til Sentralbanen, ca 5 min å gå og Drotningsgatan som er en kjent og lang shopping gate, ligge to kvartal opp fra hotellet. God service i innsjekking, vi hadde junior suite, dette rommet var stort og fint med et stort bad.
God frokost og selv om hotellet var fullbooket var det alltid plass å finne ved frokosten.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Karen M
A S, Guest Relations Manager på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 september 2017

Hej Karen M,
Tack för din fina recension! Vad roligt att du gillade vårt centrala läge, vår stora frukostbuffé och var nöjd med ditt rum. Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar
Emma, Scandic No. 53

Anmeldt 23 juli 2017

Jeg og en kollega reiste,til,Stockholm for en natts opphold før vi skulle reise til Helsinki.
Hotellet ligger ca 10 minutter gange fra Stockholm C. Vi hadde bestilt et superior rom. Og forventet faktisk at det var et litt stort rom med et par stoler og et bord, og kanskje kjøleskap/minibar.
Man må være våken når man tar heisen opp til de respektive etasjene, da heisen har utgang på begge sider. Les romnummeret og følg pilen på etasjeknappene. Ellers havner du lett på feil nivå. Det er halvetasjer på hvert nivå.
Vi åpner døren til rommet, og fikk alt annet enn hakeslepp. Et bitte lite rom, så varmt som en bakerovn og en dobbeltseng på hele 120cm. Badet var derimot pent og moderne. Intet bord, ingen stoler og heller ikke mer plass enn at koffertene måtte stå oppreist. Tv-en på veggen ble aldri benyttet.
Vi løste dette på,følgende måte, kollegaen min tok overmadrassen og la seg på gulvet og jeg i senga. Dette var bare for en natts skyld. Frokosten var helt grei, men ingenting å rope hurra for. Et greit sted for unge mennesker som skal til drottningsgatan og stureplan. Men for to på 50 var dette sement.

• Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, dag ove j
Sophia_Ohrn, Hotelldirektör på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 juli 2017

Hej dag ove j,

Tack för din feedback och review! Vi beklagar att ni inte tyckte att rummet levde upp till era förväntningar och att det var alldeles för varmt. Vi ska se över våra rutiner för att hantera värmen i rummen på bästa sätt. Vi har olika rumstyper för att passa olika behov och vi har nyligen adderat rum som har ett skrivbord och stol. Vad tråkigt att ni inte gillade vår frukost vi ska se över utbudet för att göra den så bra som möjligt.

Hör gärna av er om ni önskar boka igen så ska vi se till att ni får den bästa rumstypen.

Allt gott,
Sophia

Anmeldt 19 juli 2017

Vi bodde 2 netter på hotellet, og viste på forhånd at rommene var små. Det var derfor ingen overaskelse for oss. Dette er ett hotell man sover og spiser frokost på, ingen mulighet for å arbeide på rommet. Knapt nok plass til bagasjen, og klærne henges på knagger eller en stang over senga. Hotellets belliggenhet er derimot fantastisk. Gangavstand til nesten alt i Stockholm. Veldig bra frokost som det pleier å være på Scandic, og vennlig personale. Værdt prisen.

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, rossow2013
Sarah S, Shiftleader Front Office på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 juli 2017

Tack snälla för er feedback, det är viktigt för oss att få veta vad vi gör bra och vad vi kan förbättra i framtiden!

Vi är glada att se att ni hade en trevlig vistelse hos oss, vi har nyligen gjort om många av våra rum som nu är mera anpassade för att kunna sitta och arbeta i rummet, och har smarta förvaringsmöjligheter. Kika in på vår nya kategori standard plus!

Vi hoppas att vi ses åter!

Med vänliga hälsningar
Sarah

Anmeldt 9 juli 2017 via mobile enheter

Greit hotell dersom man ikke skal tilbringe mye tid på hotellet. Rommet hadde dårlig planløsning, og besto av et lite, trangt bad og et rom med seng og tv. Middels kvalitet på daglig renhold. Veldig varmt på natterstid, og uten mulighet for å åpne vinduer. Hyggelig betjening både i resepsjonen og i baren. Veldig god frokost. Godt utvalg helt til slutten, og betjeningen holdte det ryddig og rent. Negativt at de ikke hadde parkering tilgjengelig. Vi ble nødt til å parkere i 3 døgn i et parkeringshus noen kvartal unna. Det resultete i en ekstra utgift på 1300,-

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Amalie S
Sarah S, Shiftleader Front Office på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 juli 2017

Tack snälla för er feedback - det är viktigt för oss i vårt ständiga arbete att möta våra gästers förväntningar och upplevelser.

Vi är glada att ni haft en trevlig vistelse hos oss, vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss i framtiden, då vi gärna hittar ett rum som passar er bättre med möjlighet att öppna fönstren samt en bättre planlösning.

Vänliga hälsningar
Sarah

Anmeldt 2 juli 2017

Ypperlig beliggenhet, god frokost og hyggelig betjening! Vi fikk det vi forventet, noe man alltid får hos Scandic.
Innsjekken gikk smertefritt, det samme med utsjekk. Vi fikk også oppbevart bagasjen gratis.

Plassert i Kungsgatan er hotellet perfekt for byferie. Det er kort vei fra T-Centralen og tog/buss-stasjonen. Anbefales!

Romtips: Noem rom ligger ut mot gaten, så om du må ha stille rom bør du be om dette.
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, MSJ294480
Emma L, Guest Relations Manager på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juli 2017

Tack för din recension!

Vad härligt att ni hade en super vistelse hos oss och att ni fick det ni förväntade från Scandic hos oss, kunde smidigt lämna bagage och upptäcka staden inom gångavstånd från hotellet.

Vi önskar er varmt välkomna åter och uppskattar er feedback!

Med vänliga hälsningar,
Emma, Scandic No. 53

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Scandic Upplandsgatan
Hotel C Stockholm
Nr. 36 av 155 i Stockholm
2 726 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Scandic No. 53? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Scandic No. 53

Adresse: Kungsgatan 53, Stockholm 111 22, Sverige
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 47 av 155 hoteller i Stockholm
Prisnivå: kr 785 - kr 1 829 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3,5 stjerne — Scandic No. 53 3.5*
Antall rom: 274
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Scandic Hotels, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Scandic No. 53. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?