Trip.com
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 10. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JosefineE134, Receptionschef på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Anmeldt 29. august 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Josefine E, Receptionschef på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Anmeldt 20. august 2018

Sov her når jeg var på forretningsreise. lett å finne frem, gode rom, flinke folk og lettvint. En del støy fra gata på natta, men det er ikke hotellet sin skyld. Rent og pent og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, TuvaTravel
Sophia_Ohrn, Hotelldirektör på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej TuvaTravel,

Tack för att du tog dig tid att ge oss en review! Kul att höra att du gillar vårt hotell och service, det gör oss mycket glada! Beklagar om du blev störd på natten av oljud utifrån de är som du säger inte alltid lätt att råda över i city.

Hoppas vi ses snart igen!

Välkommen!

Anmeldt 6. august 2018

Ligger 5 minutters gåtur unna tog, bane og flybuss. Drottninggatan finner du 30 sekunder unna. Meget hyggelige, smilende og serviceinnstilte resepsjonister. Rommene har enten teppe eller panel og er helt ok. Sengene er harde. Greit bad og stor dusj med skikkelig trykk + regndusj. Noen rom vender innover mot frokostområdet. Anbefaler rom ut mot Gamla Brogatan, en gågate uten restauranter. Det er den stilleste delen av hotellet man kan forvente i det sentrale Stockholm. God frokost, men de klarer dessverre ikke å koke bløtkokte egg selv om du hadde valget mellom lettkokte og hardkokte. Mulighet for å steke vafler, med det gamle vaffeljernet er steketiden ca. 10 minutter.. PS. Det finnes 3 innganger til hotellet, så du har muligheten til å gå ut og inn uten å måtte gå forbi resepsjonen hver gang.

Romtips: Rom mot Gamla Brogatan - en "stille" gågate uten restauranter
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Rune H
Sophia_Ohrn, Hotelldirektör på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hej Rune,

Tack för att du tog dig tid att ge oss en review och feedback. Kul att höra att ni gillade vårt läge samt badrum och dusch. Vi beklagar att det var lång väntetid på våfflorna, vi kommer inom kort att byta ut järnet till ett snabbare.

Hoppas vi ses igen! Välkomna

Allt gott,
Sophia

Anmeldt 24. juli 2018

Hotellet har fantastisk beliggenhet, gjennomført tema og hyggelig personal. Komfortable og justerbare senger var et stort pluss. Renholdet derimot, rommet ble ikke vasket under hele oppholdet (8 dager). Handdukene ble ikke skiftet ut selv om de ble lagt på gulvet, og sengene ble heller ikke skiftet selv om det var skitne sengklær.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, mrs192018
Sarah S, Guest Relations Manager på Scandic No. 53, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej!

Tack snälla för er feedback, det är väldigt viktigt i vårt arbete att bli bättre.

Som jag ser utifrån vad du skriver om er vistelse har vi endel arbete att göra när det gäller vår städning, och följa upp så att rutiner följs av vårt team. Så som du skriver ska det absolut inte vara.

Tack igen för att du ger oss verktygen att arbeta framåt !

Vi hoppas att vi ses igen - och att vi nästa gång kan undvika såna här enkla misstag !

Vänliga hälsningar
Sarah