Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

Hadde dessverre bare en overnatting. Fin størrelse på rommet. Gode puter. Flott frokost, mye å velge i. Veldig hyggelig personale. Fin restaurant og bar. Vi kommer gjerne tilbake. Hotellet ligger veldig sentralt og det er flere gode restauranter i området.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, CathrineWoman
Anmeldt 12. april 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell midt i Stockholm sentrum. Hyggelig og pulserende fellesområder, med bra og personlig service. Rommene litt små, men god standard. Hotellet er i det øvre prissjiktet. Beliggenheten er maksimal om man vil gå til restauranter og butikker.

Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, 879petterh
Anmeldt 12. mars 2016 via mobile enheter

Jeg og min mann bodde på dette hyggelige, stilige og lune hotellet én natt. Det var i forbindelse med min manns fødselsdag. Vi ankom hotellet formiddag og fikk sjekke inn umiddelbart. Et lite stilig og behagelig rom. Lyst og fint med store vinduer vendt mot gaten. Ikke plagsomt støy fra trafikken. Sengene hadde deilig dyne og gode puter. Hötorget T-bane stasjon lå kun et steinkast unna, og derfra tok vi oss rundt til det meste. Veldig sentral beliggenhet. Nære til feks sergelstorg. Etter en lang dag i byen tok vi en tur i kjelleren der det var deilig varm badstu. To dusjer tilgjengelig og store deilige håndklær. Et fresht treningsrom også til disposisjon. Lite men gode muligheter og ikke noe dårlig lukt. Til frokost var det svært godt utvalg. Mye sunne valgmuligheter, men også noen lekkre små kaker til morgenkaffen. Hyggelig og blide personale. God atmosfære. Anbefales på det sterkeste.

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, charlottemariaelena
Morsi K, Hotelldirektör på Miss Clara by Nobis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2016

Kära Gäst,

Tack för din härliga recension.

Vad roligt att ni valde att fira födelsedagen på Miss Clara och att det blev en succé.

Extra kul att läsa er kommentar om servicen och bemötandet av vår personal. Var så säker på att de har läst din recension.

Vi hoppas få välkomna tillbaka er snart igen!

Bästa,

Morsi
VD

Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Vi hadde en romantisk lørdagsmiddag på miss clara. Treretters, fantastisk god mat. Sashimi/biff tartar til forrett. Månedens langtidskokt/andebryst til hovedrett og panna cotta til dessert! Skikkelig kvalitet. Og servicen var upåklagelig. Kommer mer enn gjerne tilbake! ANBEFALES!!

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, milledille
Morsi K, Hotelldirektör på Miss Clara by Nobis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. februar 2016

Dear Guest,

Thank you so much for this lovely review.

Very glad to read that you had a great restaurant experience at Miss Clara. We're so proud of our Head Chef and the restaurant team. Be assured they've read your review.

Wish you a warm welcome back to Miss Clara next time you visit our capital.

Best,

Morsi
Managing Director

Anmeldt 16. desember 2015

God frokost, grei og sentral beliggenhet. Kort vei til tunnelbrann. God service.
Fine og opprinnelige interiørdetaljer. Men vær obs på at det er gjennomsiktig glassvegg fra rommet til badet....
Prøv Urban Deli på Sveavegen hvis du vil ha en matbit, enten spise der eller til å ta med. Spesielt gode oster og spekeskinke.

• Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Lillikken
Morsi K, Chef på Miss Clara by Nobis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2015

Dear Guest,

Thank you for a great review.

We are very glad to read that you enjoyed you stay with us and really hope to see you again soon.

Best,

Morsi Khaled