“Excellent , peaceful , neat and with good atmosphere.”
Anmeldelse av Miss Clara by Nobis

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Miss Clara by Nobis
Nr. 6 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 15 august 2016 via mobile enheter

Miss Clara by Nobis er et meget stilig, hyggelig og fredfullt hotell. Rommet vi bodde på var et hjørnerom med utsikt i to retninger. Rommet var ved ankomst, og gjennom hele oppholdet meget godt rengjort. Tror aldri jeg har bodd ved et hotell som har vært bedre lydisolert. God seng med behagelig sengetøy, og med et airconditionanlegg av det bedre slaget gjorde også til å gjøre oppholdet vellykket.
Frokosten var meget godt tilordnet, og presentert på en delikat og appetittlig måte. Noe er det selvfølgelig å anmerke, pirk og definitivt ikke nok til å trekke ned. Konklusjonen må bli at det var en god frokost i en meget rolig atmosfære. Hele hotellet var preget av denne rolige atmosfæren. Vi velger gjerne Miss Clara by Nobis ved et senere besøk til Stockholm. Til slutt må også de ansatte berømmes for god service på alle plan.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Friolsen

Anmeldt 24 april 2016 via mobile enheter

Hadde dessverre bare en overnatting. Fin størrelse på rommet. Gode puter. Flott frokost, mye å velge i. Veldig hyggelig personale. Fin restaurant og bar. Vi kommer gjerne tilbake. Hotellet ligger veldig sentralt og det er flere gode restauranter i området.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, CathrineWoman
Anmeldt 12 april 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell midt i Stockholm sentrum. Hyggelig og pulserende fellesområder, med bra og personlig service. Rommene litt små, men god standard. Hotellet er i det øvre prissjiktet. Beliggenheten er maksimal om man vil gå til restauranter og butikker.

Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Petter H
Anmeldt 12 mars 2016 via mobile enheter

Jeg og min mann bodde på dette hyggelige, stilige og lune hotellet én natt. Det var i forbindelse med min manns fødselsdag. Vi ankom hotellet formiddag og fikk sjekke inn umiddelbart. Et lite stilig og behagelig rom. Lyst og fint med store vinduer vendt mot gaten. Ikke plagsomt støy fra trafikken. Sengene hadde deilig dyne og gode puter. Hötorget T-bane stasjon lå kun et steinkast unna, og derfra tok vi oss rundt til det meste. Veldig sentral beliggenhet. Nære til feks sergelstorg. Etter en lang dag i byen tok vi en tur i kjelleren der det var deilig varm badstu. To dusjer tilgjengelig og store deilige håndklær. Et fresht treningsrom også til disposisjon. Lite men gode muligheter og ikke noe dårlig lukt. Til frokost var det svært godt utvalg. Mye sunne valgmuligheter, men også noen lekkre små kaker til morgenkaffen. Hyggelig og blide personale. God atmosfære. Anbefales på det sterkeste.

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Charlotte Maria... S
Morsi K, Hotelldirektör på Miss Clara by Nobis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 april 2016

Kära Gäst,

Tack för din härliga recension.

Vad roligt att ni valde att fira födelsedagen på Miss Clara och att det blev en succé.

Extra kul att läsa er kommentar om servicen och bemötandet av vår personal. Var så säker på att de har läst din recension.

Vi hoppas få välkomna tillbaka er snart igen!

Bästa,

Morsi
VD

Anmeldt 20 februar 2016 via mobile enheter

Vi hadde en romantisk lørdagsmiddag på miss clara. Treretters, fantastisk god mat. Sashimi/biff tartar til forrett. Månedens langtidskokt/andebryst til hovedrett og panna cotta til dessert! Skikkelig kvalitet. Og servicen var upåklagelig. Kommer mer enn gjerne tilbake! ANBEFALES!!

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, milledille
Morsi K, Hotelldirektör på Miss Clara by Nobis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 februar 2016

Dear Guest,

Thank you so much for this lovely review.

Very glad to read that you had a great restaurant experience at Miss Clara. We're so proud of our Head Chef and the restaurant team. Be assured they've read your review.

Wish you a warm welcome back to Miss Clara next time you visit our capital.

Best,

Morsi
Managing Director

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Hotel Skeppsholmen
Lydmar Hotel
Nr. 1 av 155 i Stockholm
620 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Miss Clara by Nobis? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Miss Clara by Nobis

Adresse: Sveavagen 48 | Box 1616, Stockholm 111 34, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 6 av 155 hoteller i Stockholm
Prisnivå: kr 1 397 - kr 3 135 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Miss Clara by Nobis 4*
Antall rom: 92
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Miss Clara by Nobis. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?