Nordiska Kompaniet (NK)
Eksklusivt kjøpesenter

Anmeldt 17. desember 2017
P1870UJtoms
Kolbotn, Norge
Meget bra senter for shopping

Anmeldt 22. oktober 2017
Tartufo17
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Matturer i Stockholm
193 anmeldelser
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Flott og eksklusivt kjøpesenter sentralt i Stockholm. Min kone og jeg er her årlig før jul. De har flotte juleutstillinger i vinduene mot Hamngatan, som er meget populære for barn og voksne. Inne har de en rekke eksklusive forretninger med merkeklær, flere restauranter og matbutikk i kjelleren. Anbefaler å ta en tur innom for og handle eller bare kikke.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig og stort shoppingsenter. Svært sentral beliggenhet i sentrum. Godt merket. Stort utvalg av kjente merkevarer. Dyrt. Hyggelig å handle her.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 2. august 2017

Merkevarer over flere etasjer. Bortsett fra entreen så var det store likheter med Åhlens når det gjald innhold

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 10. desember 2016 via mobile enheter

Ett flott og elegant shoppingsenter. Lett å finne. Svært sentralt. Flotte butikker. Lekre lokaler. Oversiktlig. Lett å finne frem. Behagelig støynivå. Koselig å shoppe her. Kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Tartufo17
Anmeldt 19. januar 2016 via mobile enheter

Dette er et kjøpesenter ut over de vanlige. Høy kvalitet med kjente merker. Det er noe for nærmest en hver smak. Klær, leker, innredning og mat. I tillegg er det flere muligheter for en matbit. Det er også mulig å finne litt spesielle ting hvis man ønsker det hatter for eksempel

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, steinhelget