Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Veldig fresht sted med hyggelig betjening. Flott frokost med godt utvalg. Grei beliggenhet, men først og fremst hotellet i seg selv som var verdt et besøk.
Et stort pluss var også sparommet som var tilgjengelig for gratis booking for alle hotellets gjester.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, sigurd2resen
TiinaKalpa, Sales & Marketing Manager på Best Western Plus Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2016

Dear Sigurd T , Thank you for choosing Best Western Plus Time Hote !
It was great to hear that you were satisfied with our service and our Best Breakfast. It seems that our Hotel and location was convenient for you. It was also nice to hear that you liked our Relaxroom with Sauna , I hope you also visited the gym Planet Fitness, near to the hotel where our hotelguests have free access to fully-equipped gym and to pool area , we also offer special rates at Planet Fitness spa treatments.
You are warmly welcome again! Best regards,Tiina Kalpa /Sales & Marketing Manager

Anmeldt 6. januar 2016

Vi bodde på dette hotellet en lang weekend i november. Bra hotell, veldig bra rom. Vi bodde i øverste etasjen og hadde terrasse med bra utsikt. Var ett stykke utenfor sentrum, men det var en bussholdeplass 500 meter oppi gata, og der gikk det ofte buss inn til byen. Så det var ikke noe problem.
Bra frokost på hotellet, og bra service.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Lene1976
RChibba, Director of Sales på Best Western Plus Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2016

Tack för det fina beskrivning av vårt hotell . Vi blir alltid lika glada för att vi motsvarat eller överträffat de förväntningar man har inför ett besök hos oss på Time Hotel !
Varmt välkommen tillbaka till oss ! Bästa hälsningar Tiina Kalpa/Sälj-Marknadschef

Anmeldt 16. desember 2015

Bestilte superior rom men vet ikke helt hva som var superior med det. Måtte faktisk ringe ned i resepsjonen for å sjekke om vi hadde fått feil rom. Et VELDIG slitt og flekkete avpasset teppe, ingen minibar, ingen safe. Skikkelig skuffet. Prøvde å få et annet rom men hotellet var fullt.
Badet var pent og dusjen god.
Frokosten var veldig bra.

Dato for oppholdet: desember 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, 18wenchea
RChibba, Director of Sales på Best Western Plus Time Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2015

Thank you for your review and for taking the time to write about your stay.
We are sorry to hear that you were not totally satisfied with your room.and you were disappointed of not having minibar and saftybox in your room . In January we will have safteybox in all our rooms .
With kind regards Tiina Kalpa / Sales & Marketing Manager

Anmeldt 23. mars 2015

Vi var to venner som tilbrakte en weekend i Stockholm og bodde på Best Western time hotell. Vi hadde en mini suite/leilighet og det var helt perfekt. Det var deilig å slappe av i salongen med tv og litt kaldt drikke fra kjøleskapet etter en lang formiddag med shopping og utforsking av byen. Hotellet ligger i gangavstand til sentrum og gamla staden og rommet var romslig rent komfortable senger og fint rent bad. Eneste lille minus er at spisesalen ikke har plass til alle gjestene. Trangt og kaotisk og umulig å sitte uten å måtte dele bord med andre.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, bolis65
Anmeldt 29. juli 2014 via mobile enheter

Dette var midt i blinken for oss. Vi hadde med to barn og fikk et stort familierom med uttrekkbar sofa som ungene sov på. Rommet var ganske stort med kjøkken og litt avskilt dobbelt seng. Vi tok trikken inn til Gamla Stan. Det var bare ca 10 min og 4 stopp. Ikke langt å gå til nærmeste stopp. Hyggeligt sted med en liten butikk og kafé rett ved siden av hotellet. Enste som trekker litt ned er frokosten. Det var veldig enkelt.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Bowenelizabeth