Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Stockholm Red Sightseeing - Hop On Hop Off på
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Kjøpte billett om morgenen, gikk i byen og planla en ettermiddagstur. Billettene var merket med "gyldig i 24 timer", men så slutter båten å gå klokka 16.00! 24-timers billetten var mao kun brukbar i 4,5 timer midt på dagen. Dette må man lete langt ned på nettsiden for å finne informasjon om. Står ikke nevnt i folder eller på billett. I morgen er billettene ikke lenger gyldig. Kjipest for barna.
Slik informasjon må være lettere til
gjenelig!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, texmexkjeks
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

En bra måte å se byen på og som avveksling fra å gå til alle attraksjonene. Men båtene går ganske sakte, bare i en retning og kun en båt i halvtimen.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, morteno70
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi kjøpte Stockholmpass som bare kan brukes på grønne HopOnHopOff båter og busser. Turene var bra og audioguiden veldig bra, men ta med egne hodetelefoner/øreplugger! De pluggene du får ombord fungerer men er vonde.

Vi likte spesielt godt å bruke båtene for å nå attraksjoner. Vasamuseet og Nordiska museet, Gröna Lund, Skansen og Fotografiska nås enkelt med disse båtene som kan tas fra flere stopp men Gamla Stan og Nybroplan er enklest å nå med T-banen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Trond S
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Helt greit, men heller ikke noe mer enn det. Grei båt med gode seter. Fine røde ørepropper, som kunne gi informasjon på ulike språk. Ikke norsk språk. Serviceinnstilt mannskap.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, 44cecilier
Anmeldt 4. august 2016

Eg og min samboer tok den grønne turen. 329 sek for 2 voksne i 24 timer. Da vi kjøpte fikk vi beskjed om selv om det står klokkeslett på billetten dagen etter på kunne vi bruke den ut dagen. Genialt. Vi brukte den mye Husk å ta vare på billetten. kan kjøpes om bord.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Annka79
Anmeldt 3. august 2016

Kjøpte døgnbillett på røde båter. Husk å ta vare på billetten. Dette er en veldig fin måte å se byen på. Vi brukte den også for å enkelt reise fra den ene siden av byen til den andre. Standarden er enkel, men veldig god måte å se byen på. Du får øreplugger for guide på øret med mange ulike språkvalg.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, FrankRKH
Red Buses M, Kundansvarig på Stockholm Red Sightseeing - Hop On Hop Off, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2016

Hej Frank,

Tack för ditt mail och jätte roligt att höra att du tyckte våra turer var ett bra sätt att se staden på! Vi hoppas du hade en härlig semester och att du återvänder till Stockholm snart igen.

Vänligen,