“Flott”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Nr. 52 av 154 hoteller i Stockholm
Anmeldt 22 september 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Store fine rom. Fin atmosfære. Veldig flott frokost buffe. Her er det mye å velge mellom. Veldig god omelett også, hvor man selv kan velge hva man vil ha på ut fra en meny. Fornøyd med oppholdet. Ligger sentralt til, med kort vei til blant annet sentralstasjonen.

Opphold: september 2017, reiste alene
Takk, Anette G
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 oktober 2017

Hej Anette G,

Tusen tack för att du delar med dig kring din upplevelse hos oss och vad härligt att du trivts så bra hos oss. Jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka till oss!

Bästa,

Anmeldt 9 september 2017

Et fint hotell. Ligger meget sentralt med kort vei til flytoget. Artige heiser. Det var god frokost. Dusjen var ikke så innbydende. Her var det rødt belegg i fugene. Det var en kjempegod seng. Myke håndklær.

• Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, thaneferd
clarionsign, Markting Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 september 2017

Hej thaneferd,

Tack för din recension och feedback, vad härligt att du haft en fin vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får välkomna dig snart igen!

Bästa,

Anmeldt 4 september 2017

Bra beliggenhet, fint hotell og bra rom. Frokosten var kaotisk, med mye folk og lange køer, dårlig organisert. Veldig god frokost, med mye å velge mellom.
Restauranten på kveldstid var lite koselig, mye bråk fra bar-området (høy musikk og DJ). Ikke kjekt å nyte en god middag der.

• Opphold: september 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 772annee
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 september 2017

Hej 772annee,

Tack snälla för att du delar med dig några rader om er vistelse hos oss. Vad tråkigt att ni fick en rörig upplevelse på vår frukost, vi har precis renoverat och hoppas att landa de nya logistiken inom kort. Vårt hotell samt bar & restaurang är ett levande koncept, så hemskt tråkigt att läsa om att ni tyckte DJ störde mer än underhöll!

Jag hoppas oavsett att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Bästa hälsningar,

Anmeldt 8 august 2017

Fint stort rom med god seng. Deilig frokost. Litt kaos pga ombygging, så servicen i resepsjonen led litt under det. Flott med basseng på taket, men for dårlig kapasitet i SPAet og altfor treg service.

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Lena M
clarionsign, Guest ambassador på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 august 2017

Hej Lena
Tack snälla för att du tagit dig tid att ge oss din viktiga feedback. Jag är ledsen över att ombyggnationen påverkade din vistelse men jag hoppas att ni trots detta hade det bra hos oss. Vi tar till oss av era kommentarer och hoppas på att få se er här snart igen.

Vänliga hälsningar
Saga Ellqvist
Guest ambassador

Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Flotte rom, nydelig mat, herlig personale! 4. året på rad vi sjekker inn her og det er alltid like hyggelig å komme hit! Beliggenheten er perfekt. Du kan rusle rett ut i parken og du finner masse butikker og restauranter i gangavstand.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Lise H
clarionsign, Marketing Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 juli 2017

Hej,

tack - vilka fina ord om Clarion Sign! Vi blir extra stolta och glada över de fina orden om vår personal. Vi ses snart igen!

//Charlotte Rehn
Marketing Manager
Clarion Hotel Sign

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Södermalm
First Hotel Reisen
Nr. 60 av 154 i Stockholm
1 423 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Clarion Hotel Sign? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Clarion Hotel Sign

Adresse: 35 Oestra Jaernvaegsgatan, Stockholm 111 20, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.8 spahotell i Stockholm
Nr.13 forretningshotell i Stockholm
Nr.19 familiehotell i Stockholm
Nr.25 romantisk hotell i Stockholm
Nr.39 luksushotell i Stockholm
Prisnivå: kr 1 124 - kr 2 540 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Clarion Hotel Sign 4*
Antall rom: 558
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Nordic Choice Hotels, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Clarion Hotel Sign. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Clarion Stockholm
Stockholm Clarion

Er dette din oppføring på TripAdvisor?