Anmeldt 15. oktober 2017

Måtte vente lenge for å få sjekket inn, rommet var ikke klart før 15:15, selv om de garanterer rom senest 15:00. Kan virke som housekeeping er underbemannet. Hadde bestilt øl og snacks som skulle stå på rommet, dette kom ikke før en time etter innsjekk, da måtte vi ringe og purre på det. Fint rom, men løsningen med en glassdør inn til bad/toalett er ikke vår favoritt
Hyggelig betjening og sentral beliggenhet.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, tangvik
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

Hej tangvik,

Tusen tack för att du skrivit denna recension och feedback. Först och främst får jag beklaga den försenade incheckningen och den VIP ni beställt. Men vad härligt att allt löste sig och att ni fick en fin vistelse hos oss tillslut. Kan med glädje berätta för dig att alla dessa glasdörrar på toaletten kommer i framtiden att bytas till riktiga dörrar, så förhoppningsvis får ni en ordentlig dörr nästa gång ni kommer!

Ha en fin dag.

Anmeldt 26. september 2017

Var der en lørdag til søndag og det virket ikke som hotellet var dimensjonert for så mange gjester. Kaos. Personalet med traller benyttet de vanlige gjesteheisene, så her var det mye venting. I tillegg forstyrrende høy musikk inne og ute. Søndagens frokost var veldig kaotisk og vi måtte lete lenge for å finne sitteplasser. Man vil ikke spise frokost i en bar. Var nok ikke hotellet for oss.

• Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, Q8770Hjohne
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Hej Q8770Hjohne,

Tack för din feedback och recension. Vad tråkigt att ni inte upplever att Clarion Hotel Sign är rätt hotell för er. Musik, liv och rörelse är vår största passion och detta ska alltid genomsyra vår verksamhet, tyvärr är inte det något som passar alla. Men angående er frukostupplevelsen så är jag hemskt ledsen, för detta ska vara den lyxiga och härliga delen av en hotellnatt, så jag hoppas att vi kan få en ny chans i framtiden att visa er vilken härlig start på dagen man kan få hos oss här på Sign!

Ha en fin måndag!

Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Store fine rom. Fin atmosfære. Veldig flott frokost buffe. Her er det mye å velge mellom. Veldig god omelett også, hvor man selv kan velge hva man vil ha på ut fra en meny. Fornøyd med oppholdet. Ligger sentralt til, med kort vei til blant annet sentralstasjonen.

Opphold: september 2017, reiste alene
Takk, Anette G
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

Hej Anette G,

Tusen tack för att du delar med dig kring din upplevelse hos oss och vad härligt att du trivts så bra hos oss. Jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka till oss!

Anmeldt 9. september 2017

Et fint hotell. Ligger meget sentralt med kort vei til flytoget. Artige heiser. Det var god frokost. Dusjen var ikke så innbydende. Her var det rødt belegg i fugene. Det var en kjempegod seng. Myke håndklær.

• Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Takk, thaneferd
clarionsign, Markting Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Hej thaneferd,

Tack för din recension och feedback, vad härligt att du haft en fin vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får välkomna dig snart igen!

Anmeldt 4. september 2017

Bra beliggenhet, fint hotell og bra rom. Frokosten var kaotisk, med mye folk og lange køer, dårlig organisert. Veldig god frokost, med mye å velge mellom.
Restauranten på kveldstid var lite koselig, mye bråk fra bar-området (høy musikk og DJ). Ikke kjekt å nyte en god middag der.

• Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, 772annee
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Hej 772annee,

Tack snälla för att du delar med dig några rader om er vistelse hos oss. Vad tråkigt att ni fick en rörig upplevelse på vår frukost, vi har precis renoverat och hoppas att landa de nya logistiken inom kort. Vårt hotell samt bar & restaurang är ett levande koncept, så hemskt tråkigt att läsa om att ni tyckte DJ störde mer än underhöll!

Jag hoppas oavsett att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Bästa hälsningar,