“Fint hotell med bra beliggenhet”
Anmeldelse av Clarion Hotel Sign

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Nr. 52 av 154 hoteller i Stockholm
Anmeldt 28 oktober 2017

Supert hotel for jentetur! Fantastisk rom med god plass! Eneste minuset er frokostsalen i helgene-fullstendig kaos rett og slett! Vanskelig å finne bord og det flyter av skitne kopper og fat alle steder! Ikke klarer de å fylle på mat og det er kø kø kø! Men ellers et topp hotel på alle måter

• Opphold: oktober 2017, reiste med venner
Takk, Heidi R
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 oktober 2017

Hej Heidi R,

Tack för din recension och feedback, vad underbart att du och dina väninnor fick en fin vistelse hos oss. Jag för dina kommentarer kring frukosten vidare och hoppas att vi får äran att välkomna er tillbaka till oss!

Anmeldt 15 oktober 2017

Måtte vente lenge for å få sjekket inn, rommet var ikke klart før 15:15, selv om de garanterer rom senest 15:00. Kan virke som housekeeping er underbemannet. Hadde bestilt øl og snacks som skulle stå på rommet, dette kom ikke før en time etter innsjekk, da måtte vi ringe og purre på det. Fint rom, men løsningen med en glassdør inn til bad/toalett er ikke vår favoritt
Hyggelig betjening og sentral beliggenhet.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, tangvik
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 oktober 2017

Hej tangvik,

Tusen tack för att du skrivit denna recension och feedback. Först och främst får jag beklaga den försenade incheckningen och den VIP ni beställt. Men vad härligt att allt löste sig och att ni fick en fin vistelse hos oss tillslut. Kan med glädje berätta för dig att alla dessa glasdörrar på toaletten kommer i framtiden att bytas till riktiga dörrar, så förhoppningsvis får ni en ordentlig dörr nästa gång ni kommer!

Ha en fin dag.

Anmeldt 26 september 2017

Var der en lørdag til søndag og det virket ikke som hotellet var dimensjonert for så mange gjester. Kaos. Personalet med traller benyttet de vanlige gjesteheisene, så her var det mye venting. I tillegg forstyrrende høy musikk inne og ute. Søndagens frokost var veldig kaotisk og vi måtte lete lenge for å finne sitteplasser. Man vil ikke spise frokost i en bar. Var nok ikke hotellet for oss.

• Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, Q8770Hjohne
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16 oktober 2017

Hej Q8770Hjohne,

Tack för din feedback och recension. Vad tråkigt att ni inte upplever att Clarion Hotel Sign är rätt hotell för er. Musik, liv och rörelse är vår största passion och detta ska alltid genomsyra vår verksamhet, tyvärr är inte det något som passar alla. Men angående er frukostupplevelsen så är jag hemskt ledsen, för detta ska vara den lyxiga och härliga delen av en hotellnatt, så jag hoppas att vi kan få en ny chans i framtiden att visa er vilken härlig start på dagen man kan få hos oss här på Sign!

Ha en fin måndag!

Anmeldt 22 september 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Store fine rom. Fin atmosfære. Veldig flott frokost buffe. Her er det mye å velge mellom. Veldig god omelett også, hvor man selv kan velge hva man vil ha på ut fra en meny. Fornøyd med oppholdet. Ligger sentralt til, med kort vei til blant annet sentralstasjonen.

Opphold: september 2017, reiste alene
Takk, Anette G
clarionsign, Marketing Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 oktober 2017

Hej Anette G,

Tusen tack för att du delar med dig kring din upplevelse hos oss och vad härligt att du trivts så bra hos oss. Jag hoppas att vi snart får välkomna dig tillbaka till oss!

Anmeldt 9 september 2017

Et fint hotell. Ligger meget sentralt med kort vei til flytoget. Artige heiser. Det var god frokost. Dusjen var ikke så innbydende. Her var det rødt belegg i fugene. Det var en kjempegod seng. Myke håndklær.

• Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Takk, thaneferd
clarionsign, Markting Coordinator på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 september 2017

Hej thaneferd,

Tack för din recension och feedback, vad härligt att du haft en fin vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får välkomna dig snart igen!

Clarion Hotel Sign

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Södermalm
First Hotel Reisen
Nr. 60 av 154 i Stockholm
1 423 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Clarion Hotel Sign? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Clarion Hotel Sign

Adresse: 35 Oestra Jaernvaegsgatan, Stockholm 111 20, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.8 spahotell i Stockholm
Nr.13 forretningshotell i Stockholm
Nr.19 familiehotell i Stockholm
Nr.25 romantisk hotell i Stockholm
Nr.39 luksushotell i Stockholm
Prisnivå: kr 1 124 - kr 2 540 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Clarion Hotel Sign 4*
Antall rom: 558
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Nordic Choice Hotels, TripOnline SA, Booking.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Clarion Hotel Sign. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Clarion Stockholm
Stockholm Clarion

Er dette din oppføring på TripAdvisor?