2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
ZenHotels.comUSD 140
Anmeldt 10. desember 2018

Litt kaostisk, spesielt under frokosten. God beliggenhet. Fin utsikt fra rommet. Rommene begynner å bli litt slitt. Vi bodde tre på rommet. Ekstrasenger var ikke noe særlig å sove på. Det ble også veldig trangt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Go67414974751
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hej

Tusen tack för att du delar med dig av din feedback, vi uppskattar det mycket.

Jag ber dig om ursäkt för din upplevelse med rummet och frukost, jag tar vidare dina sunpunkter!
Om vi får lov till att ha er åter så gör vi väldigt gärna vårt bästa för att se till ni får en så fin vistelse som bara möjligt så ni ska trivas.

Vänliga hälsningar
Nadia Fagerdin

Anmeldt 3. desember 2018

Vi trodde vi kom til et SPA hotell, men her er det svært begrensede fasciliteter på SPA. De har kun et lite basseng utendørs som ikke klarer å holde varmen og en liten badstu, samt et begrenset relax område. Ikke dra hit om du vil ha SPA mulighet !I tillegg unnlot resepsjonen å informere oss om flere forhold blant annet avvikende bruk av verdi kuponger som gjorde at disse ikke kunne brukes. Hotellrommet var veldig bra, men hotellet glemte å rengjøre det de to første dagene av oppholdet. Frokosten er bra, men det er vanskelig å få plass så man må være tidlig ute dersom du ønsker å sitte sammen med ditt reisefølge. God beliggenhet med nærhet til sentrum, Arlanda Express osv.Alt i alt stort forbedringspotensiale, men mye bør være mulig å rette opp.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 219camillah
Hanna H, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hej

Tack snälla för att du skriver om din vistelse, vi uppskattar det väldigt mycket!

Det stämmer fint som du skriver att vi inte är ett spahotell. Vi är ett fullservicehotell som erbjuder många olika faciliteter!
Men riktigt tråkigt att vårt spa inte uppfyllt förväntningarna. Poolen ska vara 38 grader och vi har som du berättar en bastu, relax, spabar och erbjuder olika spabehandlingar.

Jag tar gärna vidare och påminner mina kollegor i receptionen att berätta för våra gäster det är viktigt att läsa på baksidan av kupongerna om hur de fungerar eller att vi informera direkt under incheck om det finns tid för det, tack snälla för att du säger till! Vi tar till oss av detta.

Jag ber dig om ursäkt för att vi missat städa första natten och jag tar det vidare till vår housekeeping manager som följer upp.

Ja, bra tips du ger om att det är smart att vara ute i god tid på helgen. Ett annat tips är också att välja en av platserna på våning 2, där brukar det finnas fler platser, speciellt för lite större sällskap.

Det glädjer mig att du tyckte om maten och vårt läge, tack för att du nämner det.

Vi tar gärna till oss av din och alla våra gästers feedback så vi kan ta med det i vårt ständiga förbättringsarbete. Otroligt värdefullt!

Jag hoppas du mår fint annars och att vi ska få ha dig tillbaka fler gånger trots allt, om så hör gärna av dig till mig så ser jag till att vi tar extra väl omhand er.

Varma hälsningar
Nadia Fagerdin
nadia.fagerdin@choice.se

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er fint både inne og ute. Men det som ødelegger er veldig lite service innstilt resepsjonen og ingen mulighet til innsjekk før kl 16. Vi fikk bare nøkler til rom uten å bli informert om noe om hotellet eller ble spurt om vi lurer på noe. Til og med for å bruke et lite svømmebasseng måtte vi betale 150kr per person. Det burde være gratis for gjestene.
Informer om frokost tider, åpningstid for kvelds mat, fasiliteter, betaling for svømmebasseng ved innsjekk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Azil5891
clarionsign, Informationsansvarig på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hej!

Tack för att du tagit dig tid och recensera oss här på Tripadvisor. Din feedback ang. informationen i receptionen har jag delat av mig med tilll vår Operations Manager. Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss igen och att du då får uppleva en riktigt Clarion-upplevelse!

Önskar dig en fin dag!

Mvh, Charlotte

Anmeldt 30. september 2018

Ok rom, men vindu inn til badet! Ikke dusjforheng, vann "over alt".
Beregn laaaang tid til frokost. Overbefolket av gjester og alt for lite personell. Vanskelig å få sitteplass, flere må stå og spise ved bardisken. For lite kniver/gafler, tallerkener og glass. Stadig tomt for en rekke matvarer som brød, pålegg, melk, pannekaker etc. hvor det tar lang tid for påfyll. Skittent servise blir stående lenge på bordene og det fjernes bare litt av gang, hadde vært mer effektivt å gå rundt med tralle og samlet inn. Frokosten minner om en krigssone og gir en utrolig dårlig start på dagen.
I'll never be back!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, thomasjuul1959
clarionsign, Informationsansvarig på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hej!

Tack för att tagit dig tid att skriva om oss här på Tripadvisor - det är efter gästfeedback vi kan bli bättre. Din feedback om frukosten har jag delat med vår Food & Beverage Manager och han är på detta med logistiken. Än en gång, tack för din feedback!

Önskar dig en fin dag!

Mvh,
Charlotte, Clarion Sign

Anmeldt 15. august 2018

Veldig fornøyd med rommet og utsikten. Mange av de som jobber der er veldig hyggelige og hjelpsomme, men du må betale ekstra for å bruke eller sitte ved bassenget. Noe jeg syntes er absurd, spesielt når du betaler mye penger for å bo på hotellet. Ingen informasjon om dette på nettsiden deres. Fin frokost. Renslig og stort rom. Anbefaler et delux superior rom om du liker å ha god plass.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, aissatouceesay
clarionsign, Informationsansvarig på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Hej!

Tack för din feedback och härligt att höra att du har haft det bra hos oss. Informationen om Selma City Spa ska vi kika på direkt. Önskar dig en fin dag!

Mvh,
Charlotte, Clarion Sign