3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 161
Anmeldt 20. juli 2021

Har bodd på flere hoteller under Clarionkjeden og stort sett vært fornøyd. Clarion Hotell Sign er midlertidig et stort unntak.

Jeg og kjæresten bestilte fem netter på Clarion Hotell Sign. 4/5 dager ble ikke rommet vasket. En stor del av hotellopplevelsen er for meg å komme tilbake fra en lang dag i urbane Stockholm til rent og pent rom med nytt laken og håndkle. Her ble jeg med andre ord skuffet de fleste nettene jeg oppholdte meg i Stockholm.
Plasteret på såret for uvasket rom var en pakke med Alghrens biler - dette er ikke noe jeg hopper i taket for.
Her er det vesentlig å nevne at vi ved innsjekk ble spurt om vi ville ha vasking alle dager, noe vi selvfølgelig takket ja til.

Rommet vi ble tilbudt var helt OK - lite og upersonlig, og vender mot en bakgård med kunstig gress som er minst like upersonlig. Flere av de ansatte kunne med fordel tatt seg et smilekurs, og vært noe mer imøtekommende.

Frokost er inkludert, men her må man være rask på labben om man skal kunne velge tidspunkt selv. Vi spiste på hotellet ved et par anledninger, og da måtte man forberede seg på å stå opp før hanen galer kl 0800.

En av årsakene til at valget falte på Clarion Sign var at man hadde spamuligheter på takterassen. Her er det vitalt å merke seg at dette ikke er inkludert i hotellprisen (Her ble jeg lurt). Det koster nemlig opp i mot 300 kr per pers å oppholde seg rundt plaskedammen de velger å kalle et basseng på taket av hotell Sign - dette må også selvfølgelig bookes, og da gjerne et par dager i forveien om man skal få plass.

Treningssenteret var også under pari. 3/3 tredemøller var out of order når jeg besøkte gymmen.

Siste gang jeg besøker Clarionkjeden. Sorry Petter Stodalen, her må man ta en oppvask med besetningen.

2  Takk, 64hannes
J K, Other på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Tack för att ni tagit er tid att dela er upplevelse. Era kommentarer kommer delas inom teamet för uppföljning

Anmeldt 17. februar 2020

Flott og sentralt beliggende hotell, med hyggelig og serviceinnstilt personale som gjorde at vi følte oss veldig velkommne. Hotellet ligger veldig nær Arlanda Express terminal og togstasjon og Gamla Stan. Vi er veldig fornøyde med oppholdet og kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: februar 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, 475kristinv
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Hej

Tusen tack för den fina recensionen du ger. Det värmer verkligen till att läsa ni känt er så välkomna, att vårt läge passat bra för era planer i staden och att ni är nöjda med vistelsen.
Vi håller tummarna för att vi får er åter snart igen.

Vänliga hälsningar

Anmeldt 6. november 2019

Hotellet ligger i kjapp gangavstand fra Arlanda Express, pluss :-) Rommene var greie og rene, men ikke veldig superior (som det var beskrevet som) Bra frokost, men det var veldig trangt, og vi måtte spise i 2.etasje begge dager. Spaavdelingen var ok, men det var svært støyende og lite trivelig der på lørdag ettermiddag da noen berusede og veldig støyende gjester var i utebassenget. Ikke mye som minnet om rolig spa/avkopling. Dette var ikke trivelig. Vi så det ble tilkaldt forsterkninger på vakthold. Det er forståelig at det blir sånn når hotellet er så stort, og så mange forskjellige gjester sjekker inn, men det må ledelsen ta konsekvens av, og forsterke vaktholdet. Kapasiteten på frokost må også forsterkes. Folk i resepesjonen var veldig hyggelige og smilende - absolutt pluss :-)

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, KirstiTonnessen
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Hi

Thank you kindly for the feedback about the experience with some of our guests at the spa. I have forwarded it to the spa manager who will make sure to follow up with the staff, as well to rimed our security guard to do rounds to spa more frequent on weekends. Thank you again for sharing, we appreciate it!
I'm very happy to hear you enjoyed the breakfast and your room.
Usually when a hotel sells a room as superior it is due to either more amenities or views in the room. This is also true in our case. Some of our superior rooms have more amenities than a standard room and some have views.

We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards

Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Lang kø til innsjekking, men mulighet til å gjøre dette selv. Hvis man har spørsmål omkring innsjekking må man stå i kø.
Hyggelige og serviceminded folk i resepsjonen.
Standard rom med kjøleskap, vannkoker og safe.
Uvanlig stille fra gangen for å være et fullbooket hotell.
Det merket vi derimot til frokost som var en svært hektisk opplevelse.
De ansatte var likevel oppmerksomt på plass og ryddet og fylte på.

Konferansen var meget godt organisert og med god servering i pausene.

Kun noen minutters gange fra Arlanda Express og nært til det meste i sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, QExcellent
Nadia F, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2019

Hej

Tack så hjärtligt för recensionen!
Det glädjer oss mycket till att få läsa er vistelse fungerat så bra med allt från konferens till bra rum och trevlig service.
Vi hoppas på att få välkomna er åter snart igen.

Vänliga hälsningar

Anmeldt 20. juli 2019

Kjære Petter Stordalen.
Jeg har bodd på et av dine flotteste hoteller i Sveariktet, Suite 601 på Clarion Sign i Stockholm, men oppholdt innfridde ikke forventningene. Dere har rett og slett mistet grepet på detaljene, de aller fleste detaljer faktisk.
Jeg kan forsøke å gi deg en liste:
1 Radio på skrivebordet var død.
2 Vifte på gulv kunne ikke brukes pga hylende lyd.
3 Miniatyr-utstillingen til Arne Jakobsen var ødelagt.
4 Holder for såpe og sjampo manglet på badet.
5 Dusj manglet en knapp på blandebatteriet.
Mellom klokken 10 og 16 var vi ute i byen. Vi hengte lapp på døra at vi ønsket rengjøring. Da vi kom tilbake hadde det vært en håndverker på rommet, det lå avkuttede ledninger og annet rot og rask på gulvet. Men ingen hadde ryddet, reid opp senger eller kommet med mye håndklær. Vi måtte selv gå ned i resepsjonen og be om å få sendt rene håndklær opp på rommet.

Jeg ser et mønster i dette Petter, og det kalles for slurv og forfall. Her må du ta grep før vi eventuelt gir deg en ny sjanse.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Janerlve
Nadia F, Douglas Törn-Persson på Clarion Hotel Sign, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Hejsan,

För det första så vill jag tacka dig för att du tagit din tid att ge oss feedback! Det betyder mycket för oss att vi kan få dessa kommentarer för att kunna förbättra oss.

Efter att ha läst dina kommentarer så förstår jag att vi inte levt upp till din förväntan. Jag vill be om ursäkt för detta!

Allt som är på rummet ska självklart fungera och vi beklagar att detta inte var fallet. Jag har tagit vidare din feedback om städningen och påfyllning av rummet till Housekeeping Management, så att hen kan ta action till att ändra rutinerna i rätt riktning!

Tack ännu en gång för att du tog din tid att skriva detta till oss för att ge oss chansen att förbättra oss till nästa visit!

Med vänliga hälsningar, Douglas