“En opplevelse”

Vurdert som nr. 1 av 3 228 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 4 november 2017 via mobile enheter

Fantastisk lokale og meget god og profesjonell service. Spiste tre retter, røye, rådyrsadel og flamberte plommer. Fikk mange mellom/venteretter. Maten er helt fantastisk. Høy prisklasse, men verdt hver krone.

Takk, Jørn K

Anmeldt 29 oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 venner, og to spiste fisk som var lekkert dandert og smakfullt. En spiste Biff Lindstrøm som var god, en kjempeporsjon. Jeg spiste biff fra Silvervagnen. Alt var bra, biffen var mør, men vel salt. Gode pommes frites og hjemmelaget bernaisesaus som dessverre var kald. Men tilbehøret var kun grønne salatblader! Fantastisk service og selvfølgelig stas bare å være der!

Takk, Ana S
Anmeldt 2 desember 2016 via mobile enheter

Vi var samlet seksten personer og fikk servert julebuffet. Vi satt til bords i 5 timer og fikk servert rett etter rett, både ved bordet og selvforsyning ved buffeten. Servicen var utmerket.

Takk, Segtnan
Anmeldt 29 juli 2016

Dette stedet er absolutt verdt et besøk hvis man er opptatt av god mat. Vi satt der i 4 timer og følte at det var 1 time. Maten er fantastisk, servicen er magisk, lokalene er nydelige. Små hvileretter mellom hver av de tre rettene. Har ikke ord for å beskrive. Må oppleves. Nb. Ikke lavpris, men verdt hver krone.

Takk, Eva T
Anmeldt 27 august 2015

Vi skulle feire bryllupsdagen og ville gjøre dette på en eksklusiv restaurant. Dette ble en kveld som kommer til å bli husket i mange år fremover. Vi ble behandlet som kongelige fra begynnelse til slutt. Lokalet er nydelig og betjeningen særdeles dyktige og vennlige. Vi bestemte oss for en 7-retters meny med tilhørende vin pakke. 7 retter ble til 13 fordi de serverte oss overraskelses retter innimellom rettene nevnt i menyen. For en fullstendig perfekt kveld med mat som var himmelsk fantastisk! Denne restauranten kan trygt anbefales til dem som vil ha et vidunderlig måltid med kongelig service

Takk, Mari D

Reisende som så på Operakallaren, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Operakallaren? Del dine erfaringer!