“Førsteklasses”

Vurdert som nr. 7 av 3 529 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 14. desember 2017

En hyggelig kveld sammen med et vennepar, men fantastisk mat og service. Vi bestilte tre retter, røy, rådyrsadel og sjokoladedessert. Dette er ikke en billigrestaurant, og man betaler for det man får. Absolutt verdt pengene.

Takk, Elin K

Anmeldt 4. desember 2017

Vi hadde bestilt julebord med gran cru vinmenu en lørdag i slutten av november. Operakällaren er åpenbart en anerkjent restaurant, og klart i øvre prisklasse, hvilket gir høye forventninger. Disse ble dessverre bare delvis innfridd.
Flere av rettene (sild, kald fisk, kaldskuret, småvarmt) var fra buffet. Greit, men ikke enestående. De øvrige rettene var gode, men heller ikke mer. Og vinpakken var heller ikke imponerende. En rødvin fra 1986, som riktig nok var god, ble servert i så små mengder at det neste ble komisk.
Et slikt restaurantbesøk skal være en opplevelse, men personalet klarte dessverre ikke å gjøre det til mer enn et måltid. Buffeten var selvbetjening. De øvrige rettene og vinen ble presentert og servert, og det var det.
OK, så har vi vært der. Vi kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, Terje V
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Fantastisk lokale og meget god og profesjonell service. Spiste tre retter, røye, rådyrsadel og flamberte plommer. Fikk mange mellom/venteretter. Maten er helt fantastisk. Høy prisklasse, men verdt hver krone.

Takk, 276j_rnk
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 venner, og to spiste fisk som var lekkert dandert og smakfullt. En spiste Biff Lindstrøm som var god, en kjempeporsjon. Jeg spiste biff fra Silvervagnen. Alt var bra, biffen var mør, men vel salt. Gode pommes frites og hjemmelaget bernaisesaus som dessverre var kald. Men tilbehøret var kun grønne salatblader! Fantastisk service og selvfølgelig stas bare å være der!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Treblomster
Anmeldt 18. april 2017

Flott lokale med historisk sus. En gourmet kveld med nydelig mat og viner og personale som er proffe til fingespissene. Velg en avsmakningsmeny med vinpakke da får man en velbalansert meny som overrasker og pirrer sansene. Jippi!! Et bra sted!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Lillis666

Reisende som så på Operakallaren, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Operakallaren? Del dine erfaringer!