“Et fantastisk måltid”

God for: Forretningsmøter, Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 2. mai 2017

Wedholms kan anbefales på det sterkeste.
Vi gikk for seksretters smaksmeny med tilhørende vinpakke, og dette er et av de beste måltidene jeg har hatt! Kunnskapsrike og hyggelige servitører gjorde kvelden fullkommen. Bordbestilling er påkrevet, for her er det fullbooket - med rette.

Takk, MrAndreOslo

Anmeldt 12. august 2016

Hvor skal man begynne, Flotte lokaler, super meny, fantastisk mat, veldig bra kunnskap på vin og mat, blide og service innstilte servitører.

Takk, Stein-Erik O
Anmeldt 4. mars 2016

Fantastisk plass, , vi spiste en set meny med vinpakke og det er et av de beste måltider vi hadde spist , veldig hyggelig betjening selv om vi ble litt vel høyrøstede , vi var 20 stykker, så fikk vi beskjed at såpas måtte det tåles av 20 stykker :-)

Takk, TomMathisen
Anmeldt 13. november 2015

Dette er en super fiskerestaurant. Vi hadde Piggvar med kamskjell og champagnesaus og Grillet marulk med blåskjellsaus. Det var en himmelsk opplevelse. Det var dyrt, men verdt hver krone.

Takk, BalchenOslo
Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Bestillte smaks meny med 4 forskjellige forrettar, 2 hovedrettar, ost og dessert. God, mat og vin, flott service. Rett og slett ein flott kveld.

Takk, Olav U

Reisende som så på Wedholms Fisk, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Wedholms Fisk? Del dine erfaringer!