“Fisken fikk ikke spille hovedrollen, dessverre.”
Anmeldelse av Wedholms Fisk

Wedholms Fisk
Vurdert som nr. 9 av 3 497 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Svensk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 13. juli 2018

Hyggelig lokale og oppmerksom service gjorde at dette ikke ble en toer.. Vi spiste smaksmeny med vinpakke. Vi fikk kamskjell med masse grønnsaker, som helt overdøvet det skjøre kamskjellet. En annen rett som det skulle være ris til, dessverre var risen ihjelkokt og helt smakløs. En annen rett med en sart hvitfisk, var neddynget i saus. Sausen var kjempe god, men den overdøvet fisken. Osten, var kun en liten smakløs hardest. Til dessert var det varme multer som var ihjelkokt.

Takk, bentemoent

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi nøt et deilig måltid her, med god service og fortreffelig mat. To ulike forretter spisset apetitten, men begge valgte parmesangratinerte kamskjell til hovedrett og var like strålende fornøyde. Etter to velvalgte desserter, betalte vi regningen med glede!

Takk, Helga Margrete A
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag på Wedholms Fisk om kvelden 26. mai 2017. Vi valgte en forrett og en hovedrett hver. Vi hadde 3 ulike servitører i starten som alle virket som om de hadde for mye å gjøre.. når brødet og smøret kom på bordet før forretten manglet kniv til smøret. Brødet var forresten OK på smak. Forrettene våre, en fiskesuppe og en skalldyrsuppe, kom på bordet. Skalldyrsuppen smakte utvannet og ikke tilstrekkelig dyp på smak. Suppen var kun en bisque uten noen krutonger eller annet. Skuffende!!!
Hovedretten (grillet kveite med erter og poteter m/ saus) var OK. Kveiten var nydelig! Men potetene smakte vassent og sausen (en "hollandaise" med gressløk) var kald.
Med en flaske hvitvin og en kaffe kom regningen på kr 2000,-. Dårlig samlet opplevelse for den prisen!

Takk, pihaug
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Flott restaurant med stor meny. Veldig hyggelige servitører. Maten var god men vi syntes det manglet noe i forhold til prisen vi betalte.

Takk, kaih80
Anmeldt 2. mai 2017

Wedholms kan anbefales på det sterkeste.
Vi gikk for seksretters smaksmeny med tilhørende vinpakke, og dette er et av de beste måltidene jeg har hatt! Kunnskapsrike og hyggelige servitører gjorde kvelden fullkommen. Bordbestilling er påkrevet, for her er det fullbooket - med rette.

Takk, MrAndreOslo

Reisende som så på Wedholms Fisk, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Wedholms Fisk? Del dine erfaringer!