Morsom tur

Guide med info om det vi ser med en humoristisk vri. Guiden kommuniserte med passasjerene, som gjør... les mer

Anmeldt 5. juli 2022
elisabethga81
Ringsaker, Norge
A must do!

Kan absolutt anbefale denne turen. Var så heldige å få sol på turen, samt Bella og faren som guider... les mer

Anmeldt 15. april 2022
Sjur_Oe
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Under broene i Stockholm
171 anmeldelser
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Dette er en tur som bør oppleves. Guiden vår helt fantastisk. Meget god til å fortelle og prate. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, JI N
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Kjempedyktig guide, fikk sett alle de store turist attraksjonene på 75min og du slapp å bytte fra buss til båt

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, 495khadraa
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Bysightseeing med en svært artig vri.
God guidet rundtur i sentrale Stockholm før bussen kjørte ut i vannet og vi fikk se byen og skjærgården seaside. Svært dyktig og kunnskapsrik guide med lun humor! Dette gjør jeg gjerne om igjen.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 877p_ls
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Super buss/båt, god stand, guiden hadde perfekt balanse mellom fakta og humor. Totalt sett veldig fornøyd!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Nordogsor
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Amfibiebussen "Estelle" tar deg med på en 75 min seightseeing ; først på land,så i vann.
Meget engasjert og morsom guide som gjør turen til en ekstra kul opplevelse. Anbefales for folk i alle aldre.

Mye mer spennende enn de vanlige hop on-hop-off bussene

Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, jhalvor