Stor og annerledes attraksjon!

Turen med Ocean bus avsluttet en fire dagers Stockholmsferie, og ble en absolutt højdare av byens... les mer

Anmeldt 11. august 2019
Lasse1944
Morsom tur

En super morsom tur, med en flink og morsom guid. Lurt og reserver plass på forhånd da bussen ofte... les mer

Anmeldt 22. juli 2019
larsk305
Asker, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Under broene i Stockholm
126 anmeldelser
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Dette er en tur som bør oppleves. Guiden vår helt fantastisk. Meget god til å fortelle og prate. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, JI N
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Kjempedyktig guide, fikk sett alle de store turist attraksjonene på 75min og du slapp å bytte fra buss til båt

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, 495khadraa
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Bysightseeing med en svært artig vri.
God guidet rundtur i sentrale Stockholm før bussen kjørte ut i vannet og vi fikk se byen og skjærgården seaside. Svært dyktig og kunnskapsrik guide med lun humor! Dette gjør jeg gjerne om igjen.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 877p_ls
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Super buss/båt, god stand, guiden hadde perfekt balanse mellom fakta og humor. Totalt sett veldig fornøyd!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Nordogsor
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Amfibiebussen "Estelle" tar deg med på en 75 min seightseeing ; først på land,så i vann.
Meget engasjert og morsom guide som gjør turen til en ekstra kul opplevelse. Anbefales for folk i alle aldre.

Mye mer spennende enn de vanlige hop on-hop-off bussene

Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, jhalvor