“Beste Tapas restaurang jeg har vært på”
Anmeldelse av STHLM TAPAS Vasastan

Kjøkken: Spansk, Svensk
Omgivelser: Vasastan
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 4. september 2019

Jeg og kona var på ferietur til Stockholm i Juli. Leste om Sthlm tapas her på Tripadvisor.
Vi tok en tur en Tirsdag kveld, det var da helt fullt, men vi var heldige som fikk et bord.
Vi kom inn i en koselig restaurang med trivelig atmosfere. Betjeningen var hyggelige og service vennlige.
Så til maten. Vi bestillte en god vin og 5 tapas retter, av et rikelig utvalg i menyen. Vanskelig å beskrive maten annerledes en at den var helt eksepsjonelt god, vær rett var en smaksopplevelse helt uten om det vanlige. Det var så mange smaker som var brilliant kombinert. Avsluttet med en like god dessert og drink etter maten. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HDad1340
PeterZander, Owner på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

TUSEN TACK!! Tack för de fina orden.Det gör oss otroligt stolta. Hoppas vi får chansen att ta hand om er igen i framtiden.

Ha det bäst och säg till om det finns något vi kan göra för er.

Vännerna på STHLM Tapas

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

5 av 5 på mat, dessert, drinker og service. Trenger ikke si mer! Helt fantastisk, absolutt verdt å ta turen hit. Prisen er også innenfor rimelighetens grenser!

Takk, marthej92
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Tusen tack för senast. Superkul att ha er hos oss.
Hör av er om det finns något vi kan göra för er.

Vännerna på STHLM TAPAS

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Utrolig god service på denne restauranten. En av mine bedre opplevelser! Maten var også kjempegod. Alt var bare helt fantastisk! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: april 2018
Takk, reisejenta
Anmeldt 9. februar 2018

God mat, svært hyggelige servitører, gode drinker og god stemning. Godt utvalg i glutenfri mat. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
    • Atmosfære
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, 15kathrinet
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Stort tack för det fina betyget. Det gör oss otroligt glada att höra att ni hade det bra hos oss. Hoppas vi ses snart igen.

Ha det bäst och hör av dig om det finns något vi kan göra för er.

Vännerna på STHLM TAPAS

Anmeldt 5. januar 2016

Jeg og bestevenninen min var her får å spise før vi skulle ut senere. Og jeg anbefaler denne resturanten på det sterkeste!!! Helt fantastisk service og himmelsk mat. Vi vet ihvertfall hvor vi skal dra for å spise neste gang vi er i Stockholm!!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, RaisaM1991

Reisende som så på STHLM TAPAS Vasastan, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i STHLM TAPAS Vasastan? Del dine erfaringer!