“IMPRESSIVE”

Omgivelser: Vasastan
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

IMPONERENDE!!!
Svært overraskende og hyggelig bekjentskap, nydelig mat, drikke og enestående service!
Ble tatt imot av en strålende blid mann som fikk oss til å føle oss velkomne fra første stund, vist frem til et hyggelig bord for to i ett fullstappet hyggelig lokale. Da tenker man automatisk at de sikkert har det svært travelt og servicen blir deretter. Helt feil! Her ble vi oppvartet etter alle kunstens regler, mat og drikke kom raskt på bordet og et lite nikk var nok til at de kom bort til bordet.
Vi bestilte forskjellige retter, og vil spesielt trekke frem scampi i olje, quesedillas og patatas bravas. Helt nydelig!
Da kvelden var over bestilte de taxi for oss, og vi betalte mens vi ventet. Og FOR en kvittering, vi fikk nærmest hakeslepp av de morsomme små detaljene som fikk oss til å føle oss som verdsatte kunder. Anbefales! Tusen takk til alle dere på STHLM Tapas.
Vi kommer garantert tilbake

2  Takk, NinaES2013

Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Tapas på sitt beste
Koselig lokale, nydelige smaker på tapasrettene.
Vi prøvde flere ulike retter, og hadde nok bestilt litt i meste laget. Vi var to personer som delte skinkeplatte, osteplatte, calamaris, scampi, lam og fiken innbakt i bacon. I tillegg hadde vi søtpotetfries. Vi ønsket en flaske Rosevin til, og vi fikk smake oss fram til den vina vi likte best. Sjeldent god service! Hvis noe skal trekke ned på dette besøket må det være lydnivået i lokalet. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, anitgro
PeterZander, Owner på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2019

Hej och stort tack för senast. Verkligen kul att ni kom. Tack även för att ni tar er dig att skriva en review åt oss. Vi ska göra allt vi kan för att förtjäna lika, eller bättre, betyg nästa gång vi ses.

Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Restauranten har et meget variert utvalg av tapas som var meget godt, vi testet mange ulike retter - alle var kjempebra. Betjening var også meget behjelpelige og hyggelig

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 613kjetila
PeterZander, Owner på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Hej och tusen tack för det fina betyget. Superkul att ha er hos oss. Hoppas vi ses snart igen.

Anmeldt 4. september 2019

Jeg og kona var på ferietur til Stockholm i Juli. Leste om Sthlm tapas her på Tripadvisor.
Vi tok en tur en Tirsdag kveld, det var da helt fullt, men vi var heldige som fikk et bord.
Vi kom inn i en koselig restaurang med trivelig atmosfere. Betjeningen var hyggelige og service vennlige.
Så til maten. Vi bestillte en god vin og 5 tapas retter, av et rikelig utvalg i menyen. Vanskelig å beskrive maten annerledes en at den var helt eksepsjonelt god, vær rett var en smaksopplevelse helt uten om det vanlige. Det var så mange smaker som var brilliant kombinert. Avsluttet med en like god dessert og drink etter maten. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, HDad1340
PeterZander, Owner på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

TUSEN TACK!! Tack för de fina orden.Det gör oss otroligt stolta. Hoppas vi får chansen att ta hand om er igen i framtiden.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

5 av 5 på mat, dessert, drinker og service. Trenger ikke si mer! Helt fantastisk, absolutt verdt å ta turen hit. Prisen er også innenfor rimelighetens grenser!

Takk, marthej92
STHLMTAPAS, Ägare på STHLM TAPAS Vasastan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Tusen tack för senast. Superkul att ha er hos oss.
Hör av er om det finns något vi kan göra för er.

Vännerna på STHLM TAPAS

Reisende som så på STHLM TAPAS Vasastan, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i STHLM TAPAS Vasastan? Del dine erfaringer!