“En helt grei Hard Rock”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi booket bord på nettet, noe som ikke går alle steder ndg Hard Rock. Har besøkt ganske mange Hard Rock cafeer og Stockholm glir inn i rekken under terningkast ok. Vi ble plassert veldig "trangt", om vi hadde gått sammen med de som satt på nabobordet så kunne vi fint holdt en samtale gående. Servicen var helt grei, de var ikke like "på" som vi har opplevd på andre restauranter. Maten var derimot veldig bra, og ettersom det tross alt er middag vi var ute for så stod leveransen til forventingen.

Takk, StiHau
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hej,
tack för att ni valde att besöka oss! Och tack för din feedback, ibland kan det bli lite trångt om det är högt tryck i restaurangen men vi ska i största möjliga mån tänka på att inte placera folk för nära varann :)
Jag är glad att ni gillade maten! Ha en fin helg och hoppas att vi ses snart igen!
Med vänliga hälsingar, Malin

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Det rette ordet for denne middagen er middelmådig. Såg i etterkant at det var nokre indiske restauranter like ved

Dato for besøk: august 2018
Takk, ainaboe
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hej, tack för att du besökte oss och för att du tog dig tid att ge oss feedback! Du är varmt välkommen tillbaka! //Malin, Hard Rock Cafe

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi bruker og ta turen innom hard rock kafé når vi reiser rundt , men vart skuffet over denne . Maten smakte ikke som den burde og servicen var dårlig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gjomyre
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hej,
Vad tråkigt att höra att maten inte uppfyllde dina förväntningar. Kontakta mig gärna på malin.johansson@hardrock.se och berätta mer exakt vad som inte var bra.

Ha en fin kväll!

Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Fikk reserver bord her via nett, noe som ikke tilbys fra alle byer i denne kjeden. Lokalene var store og masse å feste blikket på mens vi ventet på maten..... for det ble litt venting, selv om det ikke var fullt av gjester. Maten er god, som forventet men ikke noe mer. Er nok plassen mer en maten man går hit for og helt ypperlig plass å gå med 13 og 16 åring i kosten. Passe høy musikk.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, laylaque
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Hej Laylaque, Tack så mycket för dina stjärnor! Du är varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Maten kom etter 5 min, noe som får oss til tenke at burgeren var mer eller mindre ferdig laget. Vi bestilte Hickory BBQ cheeseburger. Den var uten BBQ-saus og burger og brød var tildels tørt. Betjening kom aldri tilbake for å.spørre om vi var fornøyd, ei heller for å sjekke om vi ønsket mer å drikke. Blei mett, men det var også alt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, bj_rnolavf
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Hello Bjorn-Olav,
Thank you for your visit and feedback on your experience. Your experience of course is not up to our food and service standards that we strive for. Of course sometimes mistakes do occur, however this should have been followed up by one of our team members by checking to see if you were enjoying your burger. Your notes have been passed to our service manager, so we can help improve. Thank you.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!