“Man vet hva man går til”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 31. juli 2021

Bra mat, gode drinker og hyggelig service. I tillegg en stor og fin uteservering man kan sitte ute på dersom man ønsker det. Man vet hva man går til når man spiser på Hard Rock og denne restauranten er ikke noe unntak.

2  Takk, 805sveine
Sthlm_SalesMarketing, Marketing på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tack för den fina recensionen! Hoppas vi får nöjet snart igen. Ha en underbar dag!

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Planen var å ha et godt måltid i fine omgivelser med god musikk. Maten var god og fikk først en fin plass da jeg var alene i fine omgivelser. Den ene servitøren valgte å plassere en barnefamilie med 2 ganske bråkete unger rett ved siden av. Dette var på å ødelegge mye av opplevelsen og når man er alene så trenger man ikke å få 2 unger opp i ansiktet. Matet var god og drikka men den familien ødela resten så hvis du skal ha et måltid alene er dette virkelig ikke plassen å gå.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, ingentinggjor
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hej

Vad tråkigt att höra att du blev störd av en barnfamilj. Hard Rock älskar nämligen barn.
Men toppen att du gillade vår mat, dryck och musik.
Hoppas du kommer tillbaka till oss! Rock on!

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi booket bord på nettet, noe som ikke går alle steder ndg Hard Rock. Har besøkt ganske mange Hard Rock cafeer og Stockholm glir inn i rekken under terningkast ok. Vi ble plassert veldig "trangt", om vi hadde gått sammen med de som satt på nabobordet så kunne vi fint holdt en samtale gående. Servicen var helt grei, de var ikke like "på" som vi har opplevd på andre restauranter. Maten var derimot veldig bra, og ettersom det tross alt er middag vi var ute for så stod leveransen til forventingen.

Takk, StiHau
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hej,
tack för att ni valde att besöka oss! Och tack för din feedback, ibland kan det bli lite trångt om det är högt tryck i restaurangen men vi ska i största möjliga mån tänka på att inte placera folk för nära varann :)
Jag är glad att ni gillade maten! Ha en fin helg och hoppas att vi ses snart igen!
Med vänliga hälsingar, Malin

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Det rette ordet for denne middagen er middelmådig. Såg i etterkant at det var nokre indiske restauranter like ved

Dato for besøk: august 2018
Takk, ainaboe
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hej, tack för att du besökte oss och för att du tog dig tid att ge oss feedback! Du är varmt välkommen tillbaka! //Malin, Hard Rock Cafe

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi bruker og ta turen innom hard rock kafé når vi reiser rundt , men vart skuffet over denne . Maten smakte ikke som den burde og servicen var dårlig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gjomyre
Sthlm_SalesMarketing, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hej,
Vad tråkigt att höra att maten inte uppfyllde dina förväntningar. Kontakta mig gärna på malin.johansson@hardrock.se och berätta mer exakt vad som inte var bra.

Ha en fin kväll!

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!