“Rask servering og fantastisk god mat!”
Anmeldelse av Rolfs Koek

Rolfs Koek
Vurdert som nr. 28 av 3 396 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Svensk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Det er få restauranter som klarer å gi en WOW-opplevelse men Rolfs Kök er en av dem. Til tross av at stedet var fullt fikk jeg en plass ved disken og ble fulgt opp av hyggelige servitører både før, under og etter måltidet. Stedet leverer høy kvalitet både på mat og service og gir en luksusmatopplevelse til greie priser.

Rolfs Kök kan sterkt anbefales!

Takk, Geir_Arild_Byberg

Anmeldt 1. april 2017

Fin atmosfære, mye folk og litt trangt. Vi bestilte Flëskkorv og Reinsdyr, begge deler var svært godt. Servitøren virket litt fornærmet da vi ikke ønsket dessert, opplevde servicen som ok men ikke noe mer.

Takk, joranE
Anmeldt 12. februar 2017 via mobile enheter

På snarvisitt i Stockholm, men mat må man ha. Vi hadde hørt om Rolfs køk, og bestemte oss for å dra dit. Vi håpte det skulle gå greit å få bord uten reservasjon. Det var så vidt! Vi fikk sitte ved baren, og selv om restauranten åpnet bare 20 minutter før vi kom, så var den nesten full! Vi bestilte signaturretten med nydelig oksekjøtt og trøffelpotetmos. Den var fantastisk! Til dessert valgte jeg sjokoladekake. Den var også nydelig! Søtmoms som jeg er tåler jeg ganske mye søtt. Denne ble nesten litt i overkant, men det var pga størrelsen Veldig hyggelig sted med uformell atmosfære. Kommer igjen en annen gang jeg er i byen, og da skal jeg reservere bord

Takk, Norunn B
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, mange mennesker selv på en søndag. Typisk vennested, ikke romantisk treff
Maten var fortreffelig, gode smaker både på kjøtt og fisk.

Takk, Tove R
Anmeldt 7. juli 2016

Rolfs Kök er fortsatt favorittrestauranten min i Stockholm. Kjempegod mat og perfekt service. Spesielt dyrt er det heller ikke. Spiste gratinert sjøkreps, konfitert ribbe og créme brulée, og ble både mett og fornøyd. Kommer tilbake igjen.

1  Takk, Einherje

Reisende som så på Rolfs Koek, så også på

Har du vært i Rolfs Koek? Del dine erfaringer!