“Spennende meny”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Meny med østers, lammehjerte, fasan, oksekjake, blekksprut carpaccio mv. Intime og trivelige lokaler. God presentasjon av maten.

Takk, ThorsteinB

Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Besøkte restauranten siste fredagen i mai, 2017, etter anbefaling. Bestillte bord god tid i forveien. Hyggelig betjening, som raskt kom med meny, og drikke. Vi bestilte begge kalvefilet Oscar som hovedrett, og delte på italiensk skinke som forrett. Skinken var vidunderlig, og vel verdt den relativt høye prisen.Hovedretten var også velsmakende, men trøffel som var beskrevet var synlig på tallerken, men nesten helt smakløs. (gammel?). Matopplevelsen var bra, og verdt prisen, men det som trekker kraftig ned var sittekomfort. Svært ubehagelige trebenker, med en sittepute i ryggen, som bare bidro til at man gled enda lenger frem på setet. Hadde vært toppscore uten det, men vi orket ikke sitte til dessert, da dette var svært ubehagelig.

Takk, morander
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Lite og effektivt lokale. Proffe servitører. Rask betjening. Maten kom kjapt, og da den kom ... Aldeles fabelaktig. Jeg tok snegler til forrett. Helt OK, fruens krabbe-forrett var enda bedre. Jeg valgte reinsdyr til hovedrett. "Elefantöra av ren." Fruen valgte oksekjake, som var så mør at den nesten falt fra hverandre hvis du stirret hardt på den. Vi valgte vinen som var anbefalt til okse : En spansk Tempranillo-vin. Fruen var storfornøyd, og jeg må si at reinsdyret er inne på min topp-5-liste over restaurantmåltider (og jeg er over 50 år).
Desserten, en iskremkule med espresso og italiensk likør, satt også som et skudd.
Anbefales på det varmeste.

Takk, abrunvoll
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Det er få restauranter som klarer å gi en WOW-opplevelse men Rolfs Kök er en av dem. Til tross av at stedet var fullt fikk jeg en plass ved disken og ble fulgt opp av hyggelige servitører både før, under og etter måltidet. Stedet leverer høy kvalitet både på mat og service og gir en luksusmatopplevelse til greie priser.

Rolfs Kök kan sterkt anbefales!

Takk, Geir_Arild_Byberg
Anmeldt 1. april 2017

Fin atmosfære, mye folk og litt trangt. Vi bestilte Flëskkorv og Reinsdyr, begge deler var svært godt. Servitøren virket litt fornærmet da vi ikke ønsket dessert, opplevde servicen som ok men ikke noe mer.

Takk, joranE

Reisende som så på Rolfs Koek, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Rolfs Koek? Del dine erfaringer!

;