“Koselig sted, god service og veldig god mat”
Anmeldelse av Belgobaren

Belgobaren
Vurdert som nr. 236 av 3 594 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 2. september 2021

Nydelig mat, koselig sted og god service. Vi var der to ganger og kommer gjerne tilbake ved neste Stockholm-besøk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 810jamilas

Anmeldt 14. januar 2019

Belgobaren er også Hotel Freys forkostsal og hotellets restaurant. Helt ok mat, men det er vel alle belgiske ølsorter som er deres fortrinn.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i tilknytning til utestedet. Stedet har blåskjell som spesialitet. Vi bestilte hver vår variant og smakte på hverandres. Veldig bra valg, selv om det ikke er toppsesong. Helt greie lokaler og veldig bra kelnere. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, ingridc406
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte blåskjell med urter/ tomater og urter/grønnsaker- begge ble veldig fornøyd. Kelneren kunne også gi oss gode råd om type øl til. Fersk og sprø pommes frittes. En særdeles god lunch.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 706marianneb
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte tilfeldig belgobaren for å få oss en sen middag etter ankomst til Stockholm. Og vi ble veldig gledelig overrasket over den nydelige maten til en grei pris . Vi bestilte kalv og stek og begge rettene hadde utrolig mørt og godt kjøtt - må bare oppleves for en som elsker gode kjøttretter. Og masse forskjellig belgisk øk tilpasset rettene så også en opplevelse for en som er veldig glad i øl.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, AnnMarit2014

Reisende som så på Belgobaren, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Belgobaren? Del dine erfaringer!