“Nydelig tunfiskstek og biff”
Anmeldelse av Ruby Grill

Ruby Grill
Vurdert som nr. 212 av 3 650 Restauranter i Stockholm
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og serviceinnstilte medarbeidere. Kokken kom ut og snakket med meg for å sikre at jeg fikk mat jeg tålte med mine intoleranser.

Takk, btlyche

Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

En gjeng med flotte venner, nydelig mat og drikke. Noe for enhver smak både til hovedrett og dessert. Hyggelig personale. Helt supert! Vi kommer igjen til en fantastisk atmosfære.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, vibekeo2017
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

En rask lunsj og en kald øl var målet og det gikk fint. Ølet var kaldt, servitøren smilende. Maten hadde god smak, jeg syns Hamburgen var liten i forhold til pris, cæsarsalaten med kylling var veldig enkel og lite spennende god smak på kyllingen.
De griller maten på skikkelig grill det er et stort pluss.
Greit sted, jeg kommer igjen .

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Mandal-norway
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Havnet het da det var fullt på den plassen vi hadde peker ut. God stemning og hyggelig betjening men meny og mat var kanskje litt kjedelig og mangler det lille ekstra. Med det utvalget som er av restauranter i Stockholm må nok denne prestere bedre for p få min anbefaling.

Dato for besøk: oktober 2016
2  Takk, torg269
Anmeldt 29. april 2016 via mobile enheter

Dette er en hyggelig fin restaurant med veldig god mat. Biffen var perfekt stekt og tilbehøret var passende. Anbefaler dette stedet til både vennemiddager, samt en hyggelig parmiddag.

Dato for besøk: april 2016
Takk, stidaa

Reisende som så på Ruby Grill, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Ruby Grill? Del dine erfaringer!