Bra transport

Enkelt og effektivt transportmiddel til flyplassen. Betaler enkelt med app. Men dyrt, 399 for 2... les mer

Anmeldt 17. september 2022
mariuspeders1
Alta, Norge
Effektivt

Veldig greit å kjøpe billett på forhånd. Er du 2 lønner det seg å kjøpe felles billett. Det går... les mer

Anmeldt 16. februar 2020
QExcellent
Oslo, Norge
Les alle 9 317 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Matturer i Stockholm
263 anmeldelser
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Toget stod når vi kom til Stockholm, måtte ta taxi. De hadde fast pris på kr 545 Arlanda - Stockholm brukte 55 minutter. Kjørte toget fra Stockholm - til Arlanda. Pris kr 165 brukte kun 20 min, så bruk tog om det ikke står! PS om du skal til Oslo skal du til stasjonen Nord terminal 5. God tog reise.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Nina G
ArlandaExpress, Mia L - Sales and Customer Director på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Hej Nina,

Tack för din feedback.

Tråkigt att höra att våra tåg inte gick när du skulle resa från Arlanda. Men jag är glad att höra att du reste med oss från Stockholm till Arlanda.

Hoppas på att få välkomna dig tillbaka till Stockholm och Arlanda Express snart igen.

Anmeldt 1. november 2018

Behagelig men kostbar transport fra Arlanda inn til sentrum. Men da det var arbeider på toglinjen, ble det en forsinkelse på 12 minutter. Dette ble opplyst og beklaget av personalet.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Tore T
ArlandaExpress, Mia L - Sales & Customer Service Director på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hej Tore, tack för din feedback. Vi har en 5 minuters restidsgaranti, det innebär att om vi försenar dig med mer än 5 minuter till ankomststation så får du en ny biljett av oss. Gå in på vår hemsida, www.arlandaexpress.se/reklamation och fyll i vårt feedback formulär.
jag vill även passa på att informera dig om vår nya ny biljett som vi kallar boka tidigt biljett. Med 7 dagars förköp på vår hemsida betalar du endast 195kr och det gäller för alla dagar. Ser fram emot att få välkomna dig ombord snart igen.

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Raskeste og enkleste måten å komme til sentrum på. Syns egentlig at det var litt dyrt, men om dere er to som reiser sammen finnes det tilbud som gjelder torsdag til søndag.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Bigmc1977
ArlandaExpress, Mia - Sales and Customer Service Director på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Tack för din feedback! Visste du att vi precis har lanserat en ny biljett som vi kallar boka tidigt biljett. Med 7 dagars förköp på vår hemsida betalar du endast 195kr och det gäller för alla dagar. Ser fram emot att få välkomna dig ombord snart igen.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

På vei til Stockholm kjøpte vi feil gruppe billett til 3 personer for 450kr. Så på toget var vi informert om at vi kunne kjøpe billett til 2 og barn under 17 år går gratis med foreldre, så var det tap på 100kr og ingen refusjon er tillatt.
På vei tilbake kjøpte vi gruppe billett til 2 personer for 350 og tenkte at alt er korrekt da. Men på toget kom en konduktør som sa at denne prisen gjelder kun torsdag-søndag og at vi må kjøpe billetter på nytt. Det var umulig å betale mellomlegget eller bare en bilett ekstra. Hun snakket med oss veldig frekt, det føltes at vi er en slags svindler. Så da måtte vi betale 560kr igjen. Så 350kr tap på vei tilbake!
Tingen er den første knappen i automaten som lyser grønt «kjøp gruppe billett» gjelder kun tors-sønd.
Så er det veldig lett å trykke på feil hvis man har aldri brukt den type automat før.
Dette faktisk ødelagt hele oppfattelse av vår helgetur til Stockholm!
Konduktør bør være mer høflig mot turister!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Azil5891
msa97, Försäljnings- och kundservicechef på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej Elizaveta, till att börja med vill jag tacka för din feedback och samtidigt be om ursäkt för er upplevelse ho oss. Som jag har förstått det så har du fått hjälp av mina kollegor på vår reklamationsavdelning.
Hälsningar Mia

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Lastet ned appen, bestilte biletter tur/retur via den. Toget stod klart da vi kom, god plass til bagasje, meget komfortabel reise. Ble bedt om å vise biletter på mobilen på vei til Stockholm, og på vei tilbake til Arlanda la vi biletten på en sånn bilett-leser man legger mobilen på. Lett å forstå, og det er folk til å hjelpe om man trenger assistanse.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Marte G