Bra transport

Enkelt og effektivt transportmiddel til flyplassen. Betaler enkelt med app. Men dyrt, 399 for 2... les mer

Anmeldt 17. september 2022
mariuspeders1
Alta, Norge
Effektivt

Veldig greit å kjøpe billett på forhånd. Er du 2 lønner det seg å kjøpe felles billett. Det går... les mer

Anmeldt 16. februar 2020
QExcellent
Oslo, Norge
Les alle 9 314 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Matturer i Stockholm
263 anmeldelser
Anmeldt 3. desember 2018

På Arlanda virker Expressen som det naturlige valget, men med de prisene betaler man mangedobbelt av buss. For to personer har man samme pris direkte til sitt hotell. Raskt og greit, men det ble med denne ene turen.

Takk, GeirAK
ArlandaExpress, Mia Lindström/Försäljnings och Kundservicechef på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hej GeirAK,

tack för din feedback!

Visste du att vi precis har lanserat en ny biljett som vi kallar boka tidigt biljett. Med 7 dagars förköp på vår hemsida betalar du endast 195kr och det gäller för alla dagar. Reser ni fler än en på en torsdag till söndag har vi även våra grupp biljetter där 2 , 3 och 4 personer betalar 2 för 350kr, 3 för 450kr och 4 för 550kr.

Ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till Stockholm och ombord våra tåg snart igen.

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Rask og effektiv transport mellom flyplass og sentrum til en Ok pris. God nettdekning under hele turen. Punktlig og presis. Kan anbefale reisen

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 513terjeh

Hej 513terjeh,

Tack för din positiva feedback, mycket uppskattat! Jag och mina kollegor ser fram emot att få välkomna dig ombord snart igen.

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Veldig enkel og grei måte å komme seg til og fra flyplassen på. Absolutt det raskeste alternativ. Tilbyr gratis wifi. Det som trekker ned er definitivt pris. Nesten 600sek for tur/retur.

Takk, MiMi2905

Hej MiMi2905,

tack för din feedback!

I oktober lanserade vi en ny biljett som vi kallar boka tidigt biljett. Med 7 dagars förköp på vår hemsida betalar du endast 195kr och det gäller för alla dagar. Reser ni fler än en på en torsdag till söndag har vi även våra grupp biljetter där 2 , 3 och 4 personer betalar 2 för 350kr, 3 för 450kr och 4 för 550kr. Dessutom kan du alltid ta med fyra barn/ungdomar i åldern 0-17 rå gratis när du är över 26 år.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Dette flytoget virket svært bra. Enkeltbillett ene er dyre, men ved kjøp for 2 eller flere personer samtidig ble en helt grei pris.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, btlyche

Hej btlyche,

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Toget stod når vi kom til Stockholm, måtte ta taxi. De hadde fast pris på kr 545 Arlanda - Stockholm brukte 55 minutter. Kjørte toget fra Stockholm - til Arlanda. Pris kr 165 brukte kun 20 min, så bruk tog om det ikke står! PS om du skal til Oslo skal du til stasjonen Nord terminal 5. God tog reise.

Takk, Nina G
ArlandaExpress, Mia L - Sales and Customer Director på Arlanda Express, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Hej Nina,

Tack för din feedback.

Tråkigt att höra att våra tåg inte gick när du skulle resa från Arlanda. Men jag är glad att höra att du reste med oss från Stockholm till Arlanda.

Hoppas på att få välkomna dig tillbaka till Stockholm och Arlanda Express snart igen.