“Bra mat og god service”
Anmeldelse av Restaurang Tang

Vurdert som nr. 455 av 3 407 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 3. desember 2018

Sentralt beliggende i Stockholm ligger Tang like ved Segel torg. Vi spiste Asiasisk buffe, og med selvbetjening, så var det stort sett velfylt med friske produkter. For steking av eget utvalgt kjøtt og grønnsaker var det en hyggelig kokk som både var rask og dyktig. Godt utvalg av både asiatisk og lokalt drikke. Restauranten var stor og romslig, med greie priser, så her kommer vi sikkert tilbake ved neste Stockholm reise.

Takk, GeirAK

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Av natur skeptisk til buffetrestauranter, men denne var veldig bra. Tydelig populært sted, dette gjorde at all maten var nylaget og fersk. Godt utvalg av kjøtt-, fisk- og grønnsaksretter. Sushi i ulike varianter samt mulighet for å sette sammen din egen wok med ferske råvarer. Eget dessertbord inkludert. Veldig god mat i hyggelig og sentralt lokale. Mye for pengene!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 259henriettej
Anmeldt 2. august 2017

Var innom for Buffet, ble ikke skuffet. 110kr inkludert drikke. Mye å velge mellom. Passe størrelse på lokalet, passe fullt med folk. Sentralt. Anbefales

Dato for besøk: juli 2017
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Velfylt buffe med ferdige Kina-retter, valgfri råvarer for grilling, lammekotelett, and, kylling eller biff samt et godt utvalg av sushi. God mat til god pris.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Fiksern
Anmeldt 12. februar 2017

De har en stor meny med varierte asiatiske retter. Vi fikk servert en veldig god wok. Servicen var upåklagelig og lokalene greie.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, NinaL_11

Reisende som så på Restaurang Tang, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Restaurang Tang? Del dine erfaringer!