“Denne likte vi”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 6. desember 2018

Alltid godt å komme til et spisested som tar mat og gjester på alvor. Carpaccioen til forrett var god, ligeså tunfisken. perfekt stekt. Vinen passet godt. Veldig bra

Takk, svot

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Gledet oss til å spise italiensk, og Da Pepe skuffet ikke Carpachio til forrett som smakte godt. Pasta med kylling og chili smakte også veldig bra! Pastarullene med laks var tamme og litt smakløse. Store porsjoner og ok pris, og hyggelig lokale og topp servering. En god opplevelse, og anbefales

1  Takk, TorErik64
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelige folk, bra og rask service, veldig god mat og fint sted. Vi bestilte etter anbefaling fra TripAdvisor. Bra valg.

Takk, Vegard Bye M
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, stemning og service. Vi hadde med oss en liten gutt på 1 år og betjeningen tok godt imot oss og var så interessert. Et bra måltid!

Takk, Maria E
Anmeldt 23. september 2018

Etter en forsinket ankomst til Stockholm trengte min kone og jeg en middag. Selv om Da Peppe var travel og vi ikke hadde bestilt bord, ble vi rakst plassert og fikk etter kort tid servert en svært god «Black Angus» entrecote. Perfekt tilberedt og særdeles mørt kjøtt, kombinet med hyggelig, oppmerksom og imøtekommende betjening gjør dette til en minnerik hyggelig opplevelse.

Takk, 700aret

Reisende som så på Da Peppe Ristorante, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Da Peppe Ristorante? Del dine erfaringer!