“Smaksrik opplevelse”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

OMG koreansk ravioli; sur, søt, sterk og salt på en å samme tid. Og glem ikke panacotta til dessert! Herlige folk og deilige smaker, anbefales

Takk, 205eirink

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Særdeles god mat. Vi var på jakt etter det perfekte sushimåltidet. Det fikk vi. Vi overlot alt til servitøren. Han satte sammen en variert og spennede meny. Tunfisktartaren var fantastisk god, blomkålretten og cevichen likeså. Deretter fikk vi et velkomponert sashimifat. Serveringen var upåklagelig. Her kommer vi tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KariDage
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Maten var kjempe god! Men det beste var servitøren! Hun var utrolig flink, og ga super service

Hilsen en fornøyd gjest som spiste hos dere kvelden 9 juni

Dato for besøk: juni 2018
Takk, corneliam740
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med god mat. Litt spesiell sushi, med godt. Få retter. God service. Anbefales. Lite lokale

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 133odaw
Anmeldt 22. oktober 2017

Dette stedet var en positiv overraskelse - sushien var fantastisk god, med veldig bra variasjon. Hver eneste bit smakte helt fortreffelig, ferskt og godt!

Personalet var hyggelige uten å være påtrengende, avslappet og uformelt.

Hit skal vi definitivt igjen.

Det lønner seg å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Jørn H

Reisende som så på Hattori Sushi Devil, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Hattori Sushi Devil? Del dine erfaringer!