“Meget god opplevelse”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Dette var en meget fin opplevelse. Mat, stemning, service og lokaler var utmerket.
Vi vil fremheve Maki som en stor opplevelse og var noe av det beste vi har spist.

3  Takk, 857ronnye

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Dyrt, dårlig fisk og ost på fisk? Om du er vant til norsk sushi og bra fisk står det ikke til forventningene. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Camillaaaaan
Anmeldt 16. desember 2019

Vi hadde lyst på et sushimåltid under vårt besøk i Stockholm. Valget falt på Hattori Sushi Devil. Og det var godt. Ypperlig service - vi fikk smake på flere viner før vi valgte den vi ville ha. Maten smakte fortreffelig. Vi fikk servert sjelden god sushi. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Matglad
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Er du en sushi elsker, er dette stedet for deg! Denne restauranten er populær, så bestill gjerne bord på forhånd!
Hyggelig betjening og god service betegner stedet.
Maten er perfeksjon; nydelige smaker, fantastisk kvalitet og vakker utførelse.
Vi var sultne da vi ankom steder, og bestilte et fat med 30 biter - her var det kokkene som bestemte. Vi bestilte også tempura-stekte grønnsaker ved siden av.
Nydelig hvitvin ble servert til!
Desserten var 'Banan pie'- kjeksbunn, banan gelé, bær og banan chips. Nydelig!Min mann bestilte sjokoladefondant; også denne god, men dessverre litt for godt stekt og ikke rennende i midten.
Alt i alt en smaksrik og god opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake ved neste Stockholms tur! Takk!!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, MellyS78
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Den beste sushien! ALT vi spiste var fantastisk godt! Veldig hyggelig atmosfære og servitør. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 73vibeke

Reisende som så på Hattori Sushi Devil, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Hattori Sushi Devil? Del dine erfaringer!