“Fantastisk pizza”

Vurdert som nr. 93 av 3 442 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Topp karakter rett og slett fordi dette er muligens er den beste pizza jeg har smakt. Vi var tre i følge og alle like fornøyd.

Vi fikk høre at pizzaen lages som i Napoli. Tradisjonelle retter slik de skal være uten noen form for nordiske tilpasninger. Perfekt bunn!

Menyen er akkurat stor nok til at den treffer alle og som navnet på restauranten antyder, dette er en pizzeria.

Ligger sentralt med kort gangavstand fra Stockholm Centralstation og Drottninggatan.

Smakfulle stilrene lokaler og dyktige profesjonelle servitører. En god opplevelse og verdt å nevne at de holder åpent rundt lunsjtider også på lørdager, hvor mange andre åpner først senere på dagen.

Jeg vil tilbake!

1  Takk, EirikJN
Sara P, Chef på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Hej Eirik,

Tusen tack för er fantastiska feedback, det värmer att höra!
Jag ska framföra detta till både våra Napolitanska pizzabagare och er servitör.

Hoppas vi ses snart igen!
Varma hälsningar
Team Giro

Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Litt anonyme lokaler - lett å overse og gå forbi , men gå for all del inn ! Flott lokale , kjekke Italienske servitører og FOR en pizza . Beste smak ever . Nydelig Italiensk vin i godt følge meg god autentisk pizza . En meget god opplevelse og anbefales gjerne !

1  Takk, Hilde S
Sara P, Chef på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2017

Hej Hilde,

Tusen tack för din feedback! Tack för att du besökte oss och hoppas att vi ses snart igen.

Bästa Hälsningar
Team Giro

Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted med god pizza. Fristende pizzameny. Rask og effektiv service. Bra vinutvalg. Vi gikk for to forskjellige pizzaer. De smakte godt. Dog satte vi ikke noe særlig pris på de hermetiske soppene og de myke bunnene. Uansett, gode smaker ellers.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

En av de beste pizzaene vi har spist og vi har vært på mange pizzarestauranten. Anbefales på det varmeste. Vi kommer garantert igjen!

Takk, Merete P
Anmeldt 29. juli 2017

Stedet tilbyr autentisk italiensk pizza bakt i steinovn. Relativt stor meny, men ganske tradisjonelle pizzavarianter. Svært gode smaker og smakskombinasjoner. Kunne kanskje tilbudt noen flere og mer spennende - nyskapende pizzavarianter også.

Takk, Halvor H

Reisende som så på Giro Pizzeria Napoletana, så også på

Har du vært i Giro Pizzeria Napoletana? Del dine erfaringer!