“Kari”

Vurdert som nr. 94 av 3 647 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Nydelig Mat! Store pizzaer med nydelig fyll - laget av kyndige hender. Hyggelig stemning og fantastisk betjening. Hit kommer vi garantert tilbake.

2  Takk, kariminge
Giulia S, Chef på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hej,

Tack så mycket för din trevliga kommentar.
Ni är alltid välkommen.

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Best på det meste: mat, porsjoner, pris og service. Absolutt verdt et langt besøk. Litt merkverdig øl, men den passet til maten.

1  Takk, BHavnen
Giulia S, Chef på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hejsan

´Tusen tack för er omdöme. Vi gillar också att folk kommer och njuter av länge hos oss. Men säg gärna till nästa gång så försöker vi ta fram en godare öl.

hälsningar från Team Giro

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Herlig atmosfære og interiør på lokalet! Veldig sentralt i tillegg. God service og maten er helt fantastisk god! Vi spise smakte på pizzaen og den var stekt i ordentlig steinovn og toppet godt med godsaker. Kjempe god og crispy bunn. Eneste som var at man betaler 15 svenske kroner for å få reccula på pizzaen i tillegg, dette burde ikke koste noe.

Vi forlot stedet mette og veldig fornøyde. God drikke og mat! Anbefales veldig !

1  Takk, RaisaM1991
Olivia P, Kundansvarig på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Kära Raisa!

Tack för din fina kommentar. Vad härligt att du uppskattade våra pizzor och vår restaurang. Vi älskar också våra krispiga pizzor :) Jag förstår att du känner så. Vi har tagit till oss den kritiken!

Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Bra service men vi fikk en pizza som var i overkant vassen. Bred skorpe, lite fyll på pizzaen. Lokalet har en ekko lyd som kan være forstyrende. Betjeningen var flinke, god service, raskt levert både mat og drikke men vi var skuffet over pizzaen.

Takk, JI N
Olivia P, Kundansvarig på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Kära Gäst!

Vad tråkigt att höra att du inte blev så nöjd med våra pizzor. Tanken är att vår pizza ska ha ganska stor bred kant med pålägg närmare kärnan. Men om pizzan serverades vattnig så är det ju tråkigt såklart. Det beror ju självklart också på vilken man tar för ibland kan pizzorna med buffelmozzarella, svamp eller andra vattniga produkter bli mera vätskefyllda. Vi tar däremot med oss din kommentar för att bli så bra som vi kan bli :) Kul att vår service tilltalade dig!

Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Det var virkelig god pizza bakt i ordentlig steinovn. Minst like god som det man får i Italia. Veldig trivelig lokale og betjening. Verdt et besøk.

Takk, steinhelget
Olivia P, Kundansvarig på Giro Pizzeria Napoletana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Kära Stein-Helge!

Stort tack för din fina respons gällande våra pizzor. Hoppas du kommer tillbaka till vår restaurang snart igen :)

Reisende som så på Giro Pizzeria Napoletana, så også på

Har du vært i Giro Pizzeria Napoletana? Del dine erfaringer!