“Bra mat!”

Vurdert som nr. 313 av 3 416 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Lunch ( hadde forhåndsbestilt bord, her er det kø ).
Deilig salat med laks var dagens, gode smaker og passe porsjon!

Takk, Siri B

Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Besøkte Urban Deli sammen med ca 70 kolleger. Restauranten håndterte vår store gruppe utmerket, med blinding kyndig service.

Vi satt på rundbord, og eneste ulempe i lokalet var det høye støynivået som gjorde det umulig å konversere med andre enn sidemannen.

Vi fikk servert brød, skinke, tapenade og tapas i ulike varianter til forrett. Veldig variert og smakfullt. Hovedretten besto av kjøtt i mange varianter; pølser, indrefilet av okse og svin, samt salat og pommes frites. Skikkelig delikat og godt! Til maten fikk vi husets vin, som var veldig god.

Alt i alt en meget god middag på en kul restaurant av høy standard ved Sveavägen.

Takk, KEGillesen
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Kul atmosfære, hyggelig betjening, fantastisk friske råvarer. Mye å velge mellom og gode priser.
Også matbutikk med mye spennende mat å handle med hjem! Anbefales! Flott lunsj eller tidlig middagsplass!

Takk, Anne J
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte et kjøttfat med pølse Secreto og plankstek. Med tre sauser og grillet hjertesalat. Pølsa var best. Planksteken burde vært skjært i tynnere skiver da den ble litt mye å tygge på og dermed litt seig.
Kunne spandert en grønnsak til. Rødvinssaus var veldig god. Veldig god pom frites.
Bestilte en brownie med bringebærsorbet og en salt lakris greie til. Brownie og bringebær var kjempe gode. Litt usikker på lakrisgreiene.
Hyggelig stemning og personalet ga god servise. Maten kom passe fort.
Absolutt verd å besøke.

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 24. april 2017

Stilig mathall med egne serveringssoner. Tydeligvis et populært sted også til lunsj. Godt utvalg av oster og god og passende vin.

Takk, Tormod R

Reisende som så på Urban Deli, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Urban Deli? Del dine erfaringer!