Expedia.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 141
Orbitz.comUSD 127
Anmeldt 11. september 2019

Kjempebra frokost! En av de bedre jeg har fått på hotell noen gang.
Vi fikk først et rom i 4. etg, dette rommet hadde en svært irriterende suse/pipelyd. Fikk deretter byttet rom til et i 1. etg. God Service!
Bra med gratis låsbare skap til å oppbevare bagasje på avreisedagen.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, mariahev
Voyage672475, Front Office Manager på Scandic Upplandsgatan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Hej!

Stort tack för din feedback och återkoppling efter din senaste vistelse på Scandic Upplandsgatan. Det glädjer mig att höra att ni uppskattade er vistelse och jag önskar er varmt välkomna tillbaka.

Vänliga hälsningar
Angelica

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Grei beliggenhet. Ikke langt fra sentralstasjonen.
Fint rom, ikke stort men funksjonelt. Bra bad.
Frokost litt merkelig, lite bord og litt uoversiktlig matbord. Typisk Scandic frokost, ok.
Fikk tidlig innsjekk da jeg ankom Stockholm tidlig, noe jeg vil si jeg likte bra! Pluss der.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2rerik
Marie_Nyg, Receptionschef på Scandic Upplandsgatan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Hej,
Tack snälla för din feedback. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att skriva ner detta till oss.
Hoppas vi får se dig hos oss snart igen.

Anmeldt 22. juli 2018

Beliggenheten er bra, kort vei fra sentralstasjonen og t-bane. Dersom en vil bruke mest tid i Gamla Stan så må en like å gå litt da dette ligger ca 25 min fra. Supert utvalg til frokosten, men serveringen fremsto noe kaotisk og dersom en kommer når det er mest folk så er det vanskelig å finne bord. Vi bodde på gateplan, opplevde at vindu tok godt av for støyen. Veldig gode senger, lite men funksjonelt bad. Dette er nok det minste rommet jeg noensinne har bodd på, stor utfordring når en hadde med to kofferter. Noen av de ansatte i resepsjonen virket lite interesserte i å gi "det lille ekstra".

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ReiseAnette
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Rommene var helt greie, litt små, men det visste vi fra før av. God frokost og hyggelige ansatte. Kjempebra beliggenhet, kunne gå til det meste vi skulle se og gjøre. Litt støy fra utsiden da vi hadde vinduet mot en travel gate, men gikk fint. Hadde ett fint opphold.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ulrikke J
Anmeldt 3. juli 2018

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com