«Cover up» anbefales på det sterkeste 👏👌

Anmeldt 22. september 2018
csmedtorp
Stockholm, Sverige
Fantasisk opplevelse!

Anmeldt 4. september 2018
Kristine H

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
fra kr 328,19
Kongelig kanaltur
125 anmeldelser
fra kr 318,37
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Tusen takk -Vi hadde det utrolig gøy 😀 3 damer i 30-årene! Og vår guide Ella var suveren 👏👌 kommer absolutt tilbake!

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, csmedtorp
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Veldig kjekk opplevelse! Utfordrende oppgaver, og veldig flinke ansatte. Var utrolig gøy at de levde seg inn i historien. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Kristine H
Anmeldt 13. februar 2018

Veldig bra oppsett. Bra host som forklarte godt om temaet. Passende utfordring med noen hint. Absolutt å anbefale!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, T0mmy1989
Anmeldt 21. november 2017 via mobile enheter

Vi ble veldig godt tatt i mot av de som jobbet der, og fikk en god innføring i plottet før vi entret rommet. Vi fant ikke den aller siste koden, og var sekunder fra å løse det. Utrolig artig, og ikke minst spennende.
Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, audevas
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

De som jobbet der var veldig hyggelige, og vi ble tatt godt imot og fikk god informasjon. Konseptet med escape rooms er morsomt og spennende, og vi hadde en underholdende time. Vi måtte ha litt hjelp, men kom oss ut i løpet av timen. Anbefales både her og i Oslo!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, kshagen