Anmeldt 30. april 2018

Best Western and Hotel har supersmarte romløsninger! Utrolig komfortabelt! Også veldig kul lobby og bra location. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme. Jeg anbefaler stedet til andre både for jobb og fritid.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, christietorkildsen
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Hadde ingen store forventninger til dette hotellet, og var også skeptisk når vi sjekket inn. Rommet er kanskje det minste jeg har bodd på men veldig praktisk og nytt med alt man trenger - og ikke minst en veldig god seng. Jeg satte også stor pris på et over middels bra treningsrom på hotellet med både tredemøller, benk, frivekter og kettlebells. Og det aller beste er kanskje beliggenheten - rett ved Hötorget. Kommer snart tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 822elisabethg
Jonas W, Ägare på Best Western and hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2017

Hej Elisabeth, stort tack för din feedback. Det gläder mig att du trivdes på vårt hotell! Varmt välkommen åter!/&jonas
and hotel, smaller rooms, better comfort

Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt beliggende Hotell, Vi tok bussen fra flyplassen, og brukte rundt 10 minutter å gå fra sentrum til hotellet. Veldig koselig lounge på hotellet, rommene er litt små, men helt perfekt for en helg. Det var ikke vindu på rommet da rommet lå under bakken, så kunne bli litt tett luft, men ikke det værste.
Badet med dusjen var veldig stili og fancy.
Veldig bra Hotel til en fin penge

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Olajoha

Hej och stort tack för din feedback. Roligt att du gillade hotellet. varmt välkommen åter!/&jonas
and hotel, smaller rooms, better comfort

Anmeldt 26. september 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell i Stockholm! Lett tilgjengelig fra jernbanestasjon og til sentrum av byen! God nærhet til attraksjoner og restauranter! Hotellet har små, men greie rom! Det serveres en meget bra buffetfrokost!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Bjørn Arne J
Svar fra ledelsen:Besvart 14. oktober 2016

Tack för din positiva feedback! Vänligen,Kristina

Anmeldt 16. august 2016

Greit hotell for et par netters overnatting.Nytt,rent og sentralt.Små rom.God frukost og gode senger. Ikke mulig å kjøpe noen form for drikke eller snacks utenom barens åpningstid, noe som er kjedelig når den er stengt mellom 15 og 17. Resepsjonist kunne vært blidere

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western