Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestemt oss for en helgetur til Stockholm, og fant dette hotellet på nettet. Gode reviews of sentral beliggenhet, det blir sikkert bra. Kanskje vi ikke hadde lest the fine print, men vi ble VELDIG overrasket over at vårt rum føltes mest som en innvendig lugar under bildekket på en ferge....uten vindu. Må være første gang vi har fått et rom uten vindu...

Rommet var rent, men veldig lite.

Det hender jo innimellom at noen ting ikke fungerer som det skal. Men når man så gir hotellet beskjed om det som er i stykker, så forventer man at det blir fikset på. Dette skjedde dessverre to gangen under helgen. Først med dusjen som var tett, og deretter med TV som ikke fungerte. Dusjen ble i og for seg fikset på andre forsøk, men TVen forble uten bilde. Vi fikk tilbud om barchecker, men det var ikke interessant for oss da klokken var nærmere 01.00 og vi skulle hjem neste morgen.

God frokost og hyggelig personale, og god beliggenhet. Det er dessverre ikke nok til å kunne rekomendere hotellet til noen. Dessverre.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, TorErik64
Anmeldt 22. juni 2018

Tre dager i et knøttlite rom uten vinduer under bakkeplan kunne blitt enerverende, men godt utstyrt og utmerket romservice skapte god stemning. Nøktern og god frokost. Kort gangavstand til bykjernen. WIFI og VPN fungerte ikke. Imøtekommende betjening.

Romtips: Rom under bakken er stille!
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, DagB45
Fredric S, Front Office Manager på Best Western and hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Stort tack för din återkoppling.

Anmeldt 30. april 2018

Best Western and Hotel har supersmarte romløsninger! Utrolig komfortabelt! Også veldig kul lobby og bra location. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme. Jeg anbefaler stedet til andre både for jobb og fritid.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, christietorkildsen
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Hadde ingen store forventninger til dette hotellet, og var også skeptisk når vi sjekket inn. Rommet er kanskje det minste jeg har bodd på men veldig praktisk og nytt med alt man trenger - og ikke minst en veldig god seng. Jeg satte også stor pris på et over middels bra treningsrom på hotellet med både tredemøller, benk, frivekter og kettlebells. Og det aller beste er kanskje beliggenheten - rett ved Hötorget. Kommer snart tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 822elisabethg
Jonas W, Ägare på Best Western and hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2017

Hej Elisabeth, stort tack för din feedback. Det gläder mig att du trivdes på vårt hotell! Varmt välkommen åter!/&jonas
and hotel, smaller rooms, better comfort

Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt beliggende Hotell, Vi tok bussen fra flyplassen, og brukte rundt 10 minutter å gå fra sentrum til hotellet. Veldig koselig lounge på hotellet, rommene er litt små, men helt perfekt for en helg. Det var ikke vindu på rommet da rommet lå under bakken, så kunne bli litt tett luft, men ikke det værste.
Badet med dusjen var veldig stili og fancy.
Veldig bra Hotel til en fin penge

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Olajoha

Hej och stort tack för din feedback. Roligt att du gillade hotellet. varmt välkommen åter!/&jonas
and hotel, smaller rooms, better comfort