“Gullbryllup presang til min søster”
Anmeldelse av Eriks Gondolen

Eriks Gondolen
Vurdert som nr. 141 av 3 473 Restauranter i Stockholm
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Barscene, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Slussen
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Var i Stockholm for å feire min søsters Gullbryllup. Hadde sjekket Tripadvisor og funnet Eriks Gondolen. Bestilt god tid i forkant 22 September 2017. Ved reservasjon bllir en fortalt at bordet er for 2,5 timer, det må jo være tilstrekkelig....
Ankom til middag kl 18:30. Flott restaurant med fin utsikt. Ble ønsket velkommen på Engelsk selv om vi er Norske (vestlandet), tok en stund før det gikk på Svensk (svorsk). Bestilte 7 retter (minst). Ble da fortalt at tidsfristen ikke var et problem. Menyen og matrettene var utsøkte med tilhørende vinpakke. Kelneren forklarte alle rettene på en rolig og sindig vis (er jo svensk), på en uforklarlig vis var han alltid der uten å virke påtrengende.
Dette var et sted som kan anbefales på det beste.

Takk, Svein Helge T

Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Dette var en plass vi likte godt. Vi var en gjeng med 8 damer som hadde fått tips om denne restauranten. Lunsjen var helt topp. Kelneren gav gode anbefalinger av både mat og vin.
Veldig gledelig at nesten all maten var eller kunne gjøres glutenfri.
Restauranten var luftig i 12 etasje, med en nydelig utsikt mot Gamla Stan.
Vi kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Liv Kari M
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Vi var 3 stykker som spiste her og alle meget fornøyde. Jeg spiste entrecôte som var perfekt grillet med poteter og stekte grønnsaker på en tallerken ved siden av.
Utmerkede viner ble anbefalt. Sjokoladekaken til dessert smakte himmelsk.

Takk, Marius L
Anmeldt 31. desember 2016 via mobile enheter

Vi startet med en drink i baren og bartenderne hadde god kontroll på mixingen, raske og effektive. Etter drinken ble vi henvist til bordet der vi ble møtt av en hyggelig servitør. Hummer og løyrom til forrett helt super. Hovedrett ble helstekt kalvefilet og hjort medaljong, nydelig begge deler. Anbefalinger av viner ble gjort av servitør og de matchet helt herlig. Aftenen ble avsluttet med et lite glass muskat og portvin. En god restaurant som frister til gjentagelse.

Takk, Gramor
Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde bestilt bord til kl 16. Ble mottatt av gjestfrie ansatte og hyggelige kelnere. Bestilte hummersuppe, hjortekjøtt og panakotta/is til dessert. Fikk god veiledning til valg av vin.
Koselig og profesjonell plass med flott utsikt.
Litt stive priser, men en fantastisk god mat og en god opplevelse. Går der gjerne igjen.

Takk, Morten V

Reisende som så på Eriks Gondolen, så også på

Stockholm, Stockholm

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Eriks Gondolen? Del dine erfaringer!